مصرف 1 عدد خرمای لشت عفونت بدن را از بین می برد

مزیت خرمای لشت این است که می توان آن را در هر زمانی از روز همانطور که هست خورد! به عنوان یک میان وعده، به عنوان یک دسر، که در کیک ها یا غذاهای شرقی مانند تاجین گنجانده شده است، 1001 روش برای پخت خرما وجود دارد.

به عنوان یک قاعده کلی، توصیه می کنیم 20 تا 35 گرم خرمای لشت در روز، یعنی 3 میوه برای استفاده از فواید آن ها استفاده کنید. یک خرما چند کالری دارد؟

اگرچه خرمای لشت در زمینه کاهش وزن جالب است، به خصوص به دلیل فیبر و پروتئین بالای آن که به طور طبیعی به افزایش احساس سیری کمک می کند، خرما به دلیل محتوای قند بالایی که دارد باید در حد اعتدال مصرف شود.

به عنوان نشانه، 100 گرم خرما حدود 282 کالری برای شما به ارمغان می آورد!

خرما

در صورت رژیم غذایی خرمای تازه را ترجیح دهید و از دوز توصیه شده 3 خرما در روز تجاوز نکنید. همچنین می توانید از خرما به عنوان جایگزین قند در رژیم غذایی برای تحقق غذاهای روزانه خود استفاده کنید.

از طرفی از مصرف خرمای خشک صنعتی که گاهی با شربت گلوکز پوشانده می شود تا ظاهر آن ها بهتر شود، خودداری کنید! بهترین خرماهای دنیا کدامند؟

خرما یک عنصر اساسی در خاورمیانه و اطراف حوضه فرات است، خرما در انواع مختلفی با طعم، بافت، رنگ و ظاهر متفاوت وجود دارد.

خرما دارای شاخص گلیسمی متوسط ​​تا بالا و سطح بالایی از گلوکز است که باعث می‌شود آن را به غذایی با دوزهای بالا برای افراد مبتلا به دیابت توصیه نکنیم.

به عنوان یک قاعده کلی، خرما را خام می خورند زیرا پختن طعم و بافت آن را تغییر می دهد. هنوز هم می توانید در پایان پخت و پز از آنها استفاده کنید، به خصوص برای آوردن طعم شیرین شرقی و شور به غذاهای خود، به عنوان مثال در تاگین یا کوسکوس.

ساده ترین راه برای مصرف خرما این است که آن را همانطور که هست، به عنوان میان وعده، به عنوان دسر یا به عنوان پیش غذا مصرف کنید.

خرما همچنین می تواند بدون مشکل در دستور العمل های دسر گنجانده شود تا از شکر کلاسیک تغییر کند، و بسته به نوع خرمایی که انتخاب می کنید، طعم های ظریف را به ارمغان بیاورد!

همچنین می‌توان سنگ‌های خرما را جمع‌آوری، برشته و سپس آسیاب کرد تا نوشیدنی مشابه قهوه تهیه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.