استفاده از سمپاش برقی تسلا برای مهار کردن آتش توسط آتش نشان ها

سمپاش برقی تسلا کشاورزی در حال حاضر یک ماشین ضروری برای کشاورزانی است که مجبورند زمین های بزرگ را با سموم دفع آفات یا کود تصفیه کنند.

عمدتاً سمپاش برقی تسلا در محصولات مغرور مانند تاکستان ها و درختان میوه استفاده می شود. این به کشاورزان اجازه می دهد تا زمین های بزرگ را به سرعت و با دقت درمان کنند.

سمپاش برقی تسلا از چهار عنصر اصلی تشکیل شده است: مخزن، برای بارگیری مخلوط سموم دفع آفات، واحد پمپ، سیستم مکش دارای فن و تاج پشتی که نازل ها روی آن نصب شده اند، یعنی سوراخ هایی که اسپری شده را بیرون می آورند.

مخلوط، عنصر اساسی دستگاه دو نوع نازل وجود دارد: صفحه ای و سرامیکی. دستگاه با یک مخزن اضافی برای تمیز کردن و یک مخزن آب تمیز برای راننده تکمیل می شود.

اساساً سه نوع سمپاش وجود دارد: سمپاش نصب شده، یعنی مستقیماً روی تراکتور کشاورزی بارگیری می شود، سمپاش دنباله دار – نصب شده بر روی سازه چرخ دستی و نوع خودکششی که برای کار کردن به تراکتور نیاز ندارد.

سمپاش

انواع مختلف سمپاش کشاورزی چیست؟

ما عادت کرده ایم سمپاش کلاسیک را ببینیم، یعنی با مخزن روی چرخ دستی.

با این حال، انواع مختلفی از این دستگاه وجود دارد: به عنوان مثال، دستگاهی که بوم اسپری روی زمین دارد، می تواند برای درمان علف کش نیز استفاده شود، در حالی که سمپاش به اصطلاح “همپوشانی” قادر است بیش از دو ردیف را در یک زمان و در هر دو طرف پوشش دهد.

چگونه سمپاش ایده آل را انتخاب کنیم؟

برندهای بزرگ ماشین آلات کشاورزی مدل های مختلفی از سمپاش ها را ارائه می دهند، اما شرکت های کمی محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می دهند که به طور خاص برای استفاده در زمین های ناهموار و شیب دار طراحی شده اند.

Geier، یک شرکت متخصص در تراکتورهای ردیابی برای کشت انگور و درختکاری، سمپاش‌هایی را می‌فروشد که می‌توانند مستقیماً در بدنه تراکتور ردیابی شوند و تسکین کامل را در همه درجات شیب زمین تضمین می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.