زنی از کنجد مهسان برای شور کردن در غذا استفاده کرد

دانه‌های کنجد مهسان کوچک که توسط متخصصان تغذیه منبع فواید بسیاری است، قدرت زیادی بر سلامتی ما دارند. سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، آهن، روی و همچنین آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و فیبر، تصادفی نیست که از دوران باستان مصرف می شده است!

کنجد مهسان حافظه را تقویت می کنند، به تنظیم حمل و نقل روده کمک می کنند، با کلسترول بد مبارزه می کنند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کنند.

کنجد سیاه، طلایی یا سفید را می‌توان به خمیری به نام تاهین یا روغن کنجد تبدیل کرد. در تمام اشکالش، یک نت معطر منحصر به فرد را به دستور العمل های شما می آورد… به همین دلیل است که ما ایده هایی را برای ترکیب های خوشمزه به اشتراک می گذاریم.

بیایید از ابتدا شروع کنیم. دانه کنجد به سادگی از گیاه کنجد می آید. این گیاه معطر بومی شبه قاره هند به طور گسترده در خاورمیانه، آفریقا و آسیا گسترش یافته است. کشت کنجد نسبتاً آسان و کم هزینه است که باعث موفقیت آن شده است.

تاریخچه کاشت گیاه کنجد در بین النهرین و حوضه مدیترانه ریشه می دواند در یونان باستان از دانه های کنجد برای غنی سازی جیره سربازان استفاده می شد.

کنجد

در میان رومی ها کنجد را به صورت رب می خوردند، مانند تاهینی که روی نان می خوردند. امروز ممکن است بدون اینکه متوجه شوید کنجد در بشقابتان خورده باشید! دانه های معطر کوچک آن در بسیاری از دستور العمل ها یافت می شود، از هوموس معروف تا نان برگر.

کنجد سیاه گونه‌ای متفاوت از کنجد است که رایحه‌های مشخص‌تری دارد و اغلب در غذای ژاپنی استفاده می‌شود، اما همچنین به طور فزاینده‌ای توسط سرآشپزهای شیرینی در سراسر جهان برای تزئین بستنی، کرم بروله یا موس شکلاتی استفاده می‌شود.

می توانید از دانه های کنجد همانطور که هستند استفاده کنید. اما می توان آن را به روغنی با رایحه های قوی تبدیل کرد که به خوبی با ووک های آسیایی هماهنگ می شود.

روغن کنجد بسته به خام یا برشته بودن دانه های استفاده شده می تواند کم و بیش شفاف و عطرهای آن کم و بیش قوی باشد. کنجد را می توان به پوره کنجد نیز تبدیل کرد که بیشتر به آن تاهین یا تاهین می گویند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.