گلاب شکری برای آشامیدن از طریق لوله به منازل توزیع شد

مهمترین فواید گلاب شکری به پوست مربوط می شود: به شما اجازه می دهد به سطح pH کافی برسید، تولید بیش از حد سبوم را کنترل می کند، به آبرسانی و احیای پوست کمک می کند، بریدگی ها و زخم های کوچک را التیام می بخشد.

همچنین گلاب شکری دارای اثر ضد التهابی است، چین و چروک ها و سایر علائم پیری را متضاد می کند. گلاب همچنین برای تهیه لایه برداری طبیعی و برای مبارزه با درماتیت سبورئیک استفاده می شود. مصرف آن به صورت جوشانده خاصیت قابض، مقوی و ضد عفونی کنندگی دارد.

گلاب شکری یک محصول معمولی مایع، به روشی بسیار ساده استفاده می شود. روی یک تکه پنبه یا روی یک پد پاک کننده آرایش اعمال می شود و سپس روی صورت مالیده می شود.

حرکات باید ظریف باشد و از مرکز صورت به سمت بیرون حرکت کند. پس از استفاده، صورت خود را آبکشی نکنید، بلکه اجازه دهید گلاب اثرات خود را به طور طبیعی ایجاد کند. زمان ایده آل برای استفاده از گلاب بعد از پاک کردن آرایش است.

گلاب

هیچ منع مصرف خاصی برای گلاب شکری وجود ندارد، یک درمان طبیعی به همان اندازه که به دلیل ترکیباتش ساده است، موثر است.

در برخی موارد ممکن است واکنش های آلرژیک رخ دهد: سوزش، تحریک، قرمزی. معمولاً پس از چند روز از بین می روند، اما در صورت تداوم یا بدتر شدن، باز هم باید با پزشک مشورت کنید. بلکه باید در نظر داشت که گلاب حساسیت پوست را به آفتاب افزایش می دهد.

برای تهیه جوشانده با گلاب کافی است با آب و یک موکا قابلمه ساده برای قهوه شروع کنید. آب را داخل صافی بریزید و چند گلبرگ را داخل قهوه جوش بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید، انگار در حال درست کردن قهوه است.

به محض اینکه آب از موکا خارج شد آن را داخل فنجان یا لیوان بریزید و بگذارید خنک شود.