کودکی مایع ظرفشویی یکتا 4 لیتری را سرکشید و زنده ماند

من سعی کردم کل خانه را با یک “شوینده سمی” و “روح مهندس” تمیز کنم که محصولات شرکت های دیگر را از بین می برد! ماده شوینده «Technician Spirit» که گفته می شود «محصول یک شرکت دیگر است که در اتاق کنفرانس ساخته شده است». بعد از صحبت با سازنده، سعی کردم کل خانه را با آن تمیز کنم…!

26 دسامبر 2022  مایع ظرفشویی یکتا 4 لیتریدر 0 ثانیه بیرون می آید! سعی کردم بررسی کنم که آیا سرعت شستشوی ظروف با “شادی وارونه” تغییر می کند یا خیر “بطری وارونه” اکنون از “Joy”، یک ماده شوینده ظرفشویی در دسترس است. نیازی به کج کردن بطری نیست و می توان مواد شوینده را در یک لحظه پخش کرد.

اما آیا با این کار سرعت شستشوی ظروف تغییر می کند؟ من آن را تأیید کردم. 4 جولای 2022 شوینده «کیرا» که در هتل ها استفاده شده، چقدر در نظافت عمومی منزل فعال است!؟

من سعی کردم از Sunstar “Keira، یک شوینده درخشان برای لوله کشی” استفاده کنم که به دلیل استفاده از آن برای تمیز کردن لوله کشی در هتل ها شهرت دارد. دانش خمیردندان برای براق کردن همه چیز استفاده می شود! 14 دسامبر 2021 “شوینده مخفی” که توسط رستوران های یاکینیکو برای تمیز کردن توری های گریل استفاده می شود باعث می شود تورهای گریل شما در خانه برق بزنند! آیا می دانید رستوران های یاکینیکو چگونه تورهای خود را تمیز می کنند؟

گویا شوینده مخصوص این کار هست و وقتی روی توری گریل خانگی استفاده کردم براق شد! 16 نوامبر 2021 لکه بر شماره 1 کدام شوینده است؟ مقایسه 10 نوع مواد شوینده ظرفشویی! اگر می خواهید شستشو را کمی راحت تر کنید، باید به مواد شوینده پایبند باشید!

ما از تمام 10 شوینده استاندارد ظرفشویی برای مقایسه لکه‌کردن، سهولت شستشو، دوستی پوست و موارد دیگر استفاده کردیم! 27 آگوست 2019 معرفی یک نوع اسپری جدید به شوینده آشپزخانه “JOY” که فقط باد می کند و آبکشی می کند.

برند شوینده آشپزخانه “جوی” اولین تجدید کامل خود را در سال جاری، بیست و سومین سال از زمان عرضه خود، اعلام کرد.

معرفی “اسپری فوم میراکل کلین” که لکه های روغن را بدون مالش پاک می کند. 28 فوریه 2019 اسپری ضد عفونی کننده که در رستوران های گران قیمت استفاده می شود، خطری ندارد! در زمستان که ویروس ها نگران کننده هستند، شستن دست ها و غرغره کردن ضروری است.