کشمش پلویی تیزابی در درمان کچلی مردان تا 90 درصد موثر است

اعتقاد بر این است که به دلیل وجود آرژنین در ترکیب کشمش می تواند قدرت را تحریک کند، در توسعه اسپرم شرکت کند و بر تحریک جنسی تأثیر بگذارد.

علاوه بر این، کشمش پلویی تیزابی تأثیر مثبتی بر سطوح هورمونی دارد، خلق و خو را بهبود می بخشد، رشد عضلات را تقویت می کند، قلب را تقویت می کند و به مبارزه با بیماری های ویروسی کمک می کند. این محصول برای افراد دیابتی و افرادی که از چاقی رنج می برند توصیه نمی شود.

به دلیل محتوای بالای گلوکز و فروکتوز، کشمش باعث افزایش انرژی می شود. بدن کودکان را با ویتامین های گروه B، ویتامین C و E، منگنز، سلنیوم، روی، پتاسیم، فسفر، آهن و سایر مواد مفید اشباع می کند.

همچنین، این محصول تأثیر مثبتی بر رشد کودک دارد، سطح هموگلوبین را عادی می کند، ناخن ها، استخوان ها، دندان ها، موها را تقویت می کند و ایمنی را بهبود می بخشد. کشمش را می توان بعد از 3 سال به کودکان داد.

کشمش

کشمش سیاه حاوی ویتامین های گروه B است که در تشکیل سلول های خونی نقش دارد، از آسیب به بافت عصبی جلوگیری می کند، عملکرد مغز را بهبود می بخشد و هموگلوبین را عادی می کند.

پتاسیم تاثیر منفی نوسانات فشار خون بر رگ های خونی را کاهش می دهد و به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند. همچنین میوه خشک دیواره رگ ها را تقویت می کند، به جذب بهتر آهن کمک می کند، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و لخته شدن خون را عادی می کند.

در عین حال، کشمش می تواند منجر به آلرژی، آسیب به بیماران دیابتی، گاستریت، زخم معده و غیره شود. کشمش سبک کار قلب، کلیه ها، کبد را عادی می کند، فعالیت عصبی، حافظه را بهبود می بخشد، به مبارزه با بی خوابی کمک می کند و راحت تر از استرس جان سالم به در می برد.

این محصول دارای اثر ملین خفیفی است که به همین دلیل باعث تسکین آن می شود.