کدام میوه خشک در کاهش وزن مناسب است؟!

دستورالعمل های رژیم غذایی مبتنی بر مواد غذایی در سطح جهان افزایش مصرف میوه خشک اصفهان و سبزیجات را تشویق می کند و بسیاری از کشورها خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز را توصیه می کنند.

به عنوان مثال، در بریتانیا، میوه‌های خشک بر اساس اندازه سهم تقریباً 30 گرم، در مقایسه با اندازه تقریباً 80 گرم برای میوه‌ها یا سبزیجات تازه، در این هدف قرار می‌گیرند.

با این حال، سهم میوه‌های خشک سنتی در مصرف کلی میوه و سبزیجات در مقایسه با میوه‌های تازه بسیار کم است.

داده های بررسی سلامت 2016 برای انگلستان (HSE 2017) نشان می دهد که مصرف گزارش شده میوه خشک در بین افراد 11 تا 24 ساله کمترین و در بین افراد بالای 65 سال با میوه خشک حدود 0.1 سهم در روز در مقایسه با حدود دو وعده میوه تازه (شامل آب میوه) در روز است.

مصرف انفرادی میوه خشک به تنهایی به عنوان میان وعده نیز به طور متوسط ​​بسیار کم است و تنها حدود 11 درصد از جمعیت بریتانیا در هر روز میوه خشک مصرف می کنند.

به طور متوسط ​​در کل جمعیت، این معادل حدود یک قاشق چایخوری (3 تا 6 گرم) در روز است.

این داده ها با سوابق مصرف 4 روزه از جدیدترین نظرسنجی ملی رژیم غذایی و تغذیه بریتانیا پشتیبانی می شود که نشان می دهد میانگین مصرف میوه خشک استوایی وارداتی در بین افراد 4 تا 18 ساله 2 گرم است.

روز و در افراد بالای 65 سال 6 گرم در روز است. روند کلی در مصرف میوه خشک، از جمله ظروف کامپوزیت خانگی، مصرف ثابتی در حدود 3 گرم در هر فرد در روز را نشان می‌دهد که میانگین آن در تمام گروه‌های سنی است.

افراد بالای 65 سال تقریباً دو برابر متوسط ​​و کودکان نصف مقدار متوسط ​​مصرف می کنند.

از آنجایی که این مصرف‌ها شامل میوه خشک خانگی در غذاهای تولیدی نمی‌شود، مصرف کل به احتمال زیاد 5 تا 6 گرم در روز است که هنوز هم بسیار کمتر از 1 وعده در روز است.

  • منابع:
    1. Dried fruit and public health
  • تبلیغات: 
    1. کودک فرانسوی با خوردن شکلات توانست قطاری را جا به جا کند
    2. جزیره مارها منطقه ممنوعه در برزیل که کسی حق ورود به آن را ندارد
    3. چگونه با پول کم زندگی مرفه داشته باشیم!
    4. با استفاده از کفش با خطر سکته قلبی خداحافظی نمایید