کارخانه خیار گلخانه ای گالاردو صادراتی + تولید پخش عرضه

کارخانه خیار گلخانه ای اقدام به تولید محصولات مختلف با استفاده از این میوه بوته های خیار می کند و آن ها بهترین مواد اولیه درجه یک را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرده، سپس اقدام به تولید انواع محصولات خود می کنند، این روش ها بسیار مناسب هستند و استفاده از سایت های اینترنتی در کمترین بازه زمانی صورت می گیرد.

کارخانه خیار گلخانه ای گالاردو صادراتی + تولید پخش عرضه

مضرات خیار گلخانه ای

مضرات خیار گلخانه ای خیار میوه سبز رنگی است که جزو سبزیجات نیز محسوب می‌ شود و برای سالاد، خیار شور و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. بوته های خیار در اندازه‌ های مختلفی رشد می‌ کند و طی فرآیند تولید این محصولات از سموم مختلفی استفاده می شود. خیار به دو روش گلخانه‌ ای و پرورشی تولید می‌ شود که نوع گلخانه‌ ای این محصولات در چهار فصل سال به بازار عرضه می شود. آن ها دارای مضراتی هستند که در این مقاله به شرح این مضرات می پردازیم.

برای رشد و پرورش خیار ها در گلخانه ها از انواع سم های قوی استفاده می شود، در این گلخانه ها بهترین سم ها و قویترین آن ها را به بوته های خیار می زند تا آفات و بیماری های آن ها از بین برود سپس این درختان پر بار شوند و محصولات خوبی ارائه می کنند. استفاده از سموم قوی توسط کشاورزان باعث می‌ شود که شیره گیاه ها و گوشت آن ها نیز کمی سفت شود.

این خیار ها بهتر است کمتر مورد استفاده قرار بگیرند، یا حداقل قبل از مصرف پوست آن ها گرفته شود، پوست کندن خیار باعث جلوگیری از ورود سموم مختلف به بدن می شوند، اما این سوم حذف نمی شوند، مسمومیت های ناشی از مصرف خیار های گلخانه ای خودش را دیر نشان می‌ دهد.

این مسمومیت در طول مدت زمان زیادی اتفاق می‌ افتد و این سموم در بدن جمع شده و وقتی که بیش از حد به بدن برسد، باعث سرگیجه، حالت تهوع و افزایش ضربان قلب می شود و ممکن است بسیاری از مسمومیت ها را در پی داشته باشد، اما انواع خیار هایی که در مزرعه ها رشد و پرورش می یابند، هیچ مشکلی ندارند، چرا که با استفاده از کود های شیمیایی تولید می شوند و احتمال سمی شدن آن ها وجود دارد، اما در حالت کلی نیترات این محصولات کمتر بوده و مشکلی را به وجود نمی آورند.

خیار هایی که در سطح زمین های کشاورزی رشد و پرورش می یابند با خاک و دیگر آلودگی ها مستقیم در تماس هستند، اما در صورت شست و شوی صحیح تمامی این میکروب ها از بین رفته و ضرری ندارند کالری خیار های گلخانه ای با دیگر خیار را نیز متفاوت می باشد، اما مزرعه ها اجناس سالم تر و بهداشتی تری را به بازار عرضه می‌ کنند، جدا از همه این ها خیار دارای طبع سردی بوده و خنک کننده می باشند.

همچنین آن ها از تشنگی جلوگیری می کنند و برای جلوگیری از گرما در هوای گرم بسیار مناسب هستند، همچنین هنگام سوزش ادرار نیز می‌ توان از این محصولات استفاده کرد. خیار دارای پتاسیم زیادی است، در نتیجه سدیم و فشار خون از بدن دفع شده و باعث سلامتی می شوند و همچنین در رفع یبوست کمک می کنند و می توان گفت که خیار های گلخانه ای که از سموم قوی استفاده می کنند، خطرناک هستند. ولی انواع خیار هایی ارگانیک که بدون هیچ گونه سموم کشاورزی تولید می شوند، برای سلامتی بسیار مفید می باشند.

بهترین انواع محصولات تولید شده برای فروش بیشتر به سایر کشور ها نیز صادر می شوند. برای این کار بهترین انواع خیار ها بسته بندی شده و قبل از این که تازگی و شادابی خود را از دست بدهند، باید در دیگر بازار ها به فروش برسند، برای صادرات این محصولات گمرک های زیادی در مرز های کشور وجود دارد که اقلام صادراتی ایران را با کمک ترخیص کاران به دیگر بازار ها ارسال می نمایند و پرداخت دستمزد کلیه ترخیص کاران بر عهده تاجران می باشد.

پخش این محصولات در کل کشور توسط کارخانه هایی که اقدام به پخش خیار گلخانه ای و فرآوری های مختلف از خیار ها می‌ کنند، انجام می‌ شود. تمامی این محصولات در کمترین بازه زمانی در کل کشور پخش شده و سبب درآمد زایی برای صاحبان گلخانه ها می شود، پخش خیار گلخانه ای در فروشگاه های میوه فروشی سطح کشور نیز انجام می شود.

برای این کار صاحبان میادین بار اقدام به خرید خیار گلخانه ای عمده می‌ کنند، سپس محصولات خریداری شده خود را در شکل ها و روش های مختلفی در اختیار صاحبان دیگر میادین بار ها در شهر های پایین تر گذاشته و آن ها میوه ها را به مصرف کننده ها می فروشند. باز شدن پای واسطه ها و دلالان به بازار فروش خیار باعث افزایش قیمت خیار گلخانه ای می شود.

عرضه تمامی این محصولات در کل کشور فرایند بسیار راحتی است که در زمان برداشت انجام می شود. صاحبان گلخانه ها پس از آن که تمامی محصولات خود را برداشت کردند، آن ها را بسته بندی کرده و به شیوه ای بسته بندی می کنند که طی جابجایی خیار ها له و یا شکسته نشوند، سپس اقلام خود را با قیمت های مناسبی به دیگر کشور ها عرضه می کنند. نرخ گذاری این محصولات با توجه به میزان هزینه ای که صرف تهیه مواد اولیه شده و همچنین دیگر هزینه‌ ها که طی مراقبت و نگهداری از خیار ها به وجود می‌وآید قیمت‌ گذاری می‌ شوند و در نهایت سود کمی به این کالا ها افزوده می گردد.

برای خرید مستقیم سایت های معتبر به کمک می‌ آیند و به عنوان پل ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده عمل می کنند. در این روش می توان بدون وجود هیچ واسطه خرید خود را انجام داده و کالا را درب منزل تحویل گرفت. خرید عمده برای صاحبان صنایع مختلف می باشد، آن ها حجم زیادی از خیار را به صورت یکجا خریداری می کنند و برای آن قیمت عمده خیار اولیه و به صرفه ای را پرداخت می نمایند.

خیار ها به نسبت اندازه تفکیک شده و خیار های ریز بهترین گزینه برای تولید خیار شور هستند و سایر خیار ها که دارای بزرگترین اندازه هستند، به عنوان خیار های سالادی کاربرد داشته و بسیار مورد پسند واقع می شوند.