چرم که همیشه در مقابل رطوبت تغییر رنگ می دهد

چرم اصل همیشه ارزشمند است. این ماده محبوب و مورد تقاضا است. به عنوان مثال کفش های چرمی تا 5 سال ظاهر اصلی خود را از دست نمی دهند و با مراقبت مناسب حتی بیشتر.

با این حال، تا حد زیادی کیفیت محصول به عوامل دیگری مانند روکش و نوع چرم مورد استفاده برای دوخت یک کالای خاص نیز بستگی دارد.

امروزه انواع پوست به قدری متنوع است که گاهی اوقات انتخاب یک مصرف کننده بی تجربه بسیار دشوار است. با نگاهی به طیف محصولات، می توانید تفاوت قابل توجهی را در قیمت ها مشاهده کنید. این چیه؟ برای پاسخ به این سوال، باید تمام ویژگی های این ماده را مطالعه کنید.

به عنوان مثال، تعداد کمی از مردم می دانند که انواع خاصی از چرم ها متفاوت پوشیده می شوند. برخی از آنها در لمس دلپذیر و نرم هستند، برخی دیگر به سرعت فرسوده می شوند، برخی دیگر نیاز به مراقبت دقیق دارند و غیره.

نمازمان را با ارزان ترین نوع شروع کنیم. این پوست خوک است. به سختی می توان آن را نجیب و مجلل نامید. گزینه های لباس های مقرون به صرفه از این مواد ساخته می شوند، یعنی به اصطلاح کالاهای مصرفی، به عنوان مثال، کفش، ژاکت، کمتر کت.

متأسفانه، این خرید باعث خوشحالی مالک نمی شود، زیرا این نوع چرم بادوام، کاربردی نیست و از همه ناخوشایندتر، سریع و کامل خیس می شود. اگر کیفیت را مقایسه کنیم، فقط چرم مصنوعی از آن پایین تر است.

از پوست حیوانات وحشی نجیب پکاری اغلب برای ساختن دستکش استفاده می شود. گاهی اوقات می توانید کفش هایی پیدا کنید، آنها بسیار نرم و راحت هستند.

ویژگی آن این است که هر چه مدت طولانی تری محصول را بپوشید، احساس لذت بیشتری خواهید داشت. این ماده دارای مزایای غیرقابل انکار – کیفیت بی عیب و نقص، استحکام و دوام است.

چرم

به لطف ظاهر اصلی، چیزها شیک به نظر می رسند، اما به سختی در سبک کلاسیک قرار می گیرند. با این حال، همه نمی توانند چنین محصولاتی را خریداری کنند، زیرا هزینه آنها بسیار بالا است.

درست مانند نانواها، برای دوخت دستکش استفاده می شود، اما قیمت محصولات کمی کمتر است، که باعث می شود تقاضای بیشتری داشته باشند و برای تعداد بیشتری از خریداران در دسترس باشند.

چرم مانند بسیاری از انواع چرم بادوام و کاربردی است. ویژگی بارز آن ظاهر خنده دار آن است. محصولات چرمی Capybara برای استفاده روزمره ایده آل هستند.

ارزان است، اما نوع دیگری را به فروش می رساند – چرم گاو. بسیار ضخیم و سفت است، اصلا خیس نمی شود. قضاوت در مورد این ویژگی ها بسیار دشوار است.

همه چیز به این بستگی دارد که چه محصولی از آن دوخته شده است. همچنین شایان ذکر است که نمای بیرونی ساده تا حدودی تصویر کلی را خراب می کند.

خرید کمربند، کیف از چنین موادی توصیه می شود، اما پوشیدن ژاکت ها و کفش ها به دلیل وزن زیاد و استحکام آنها ناخوشایند خواهد بود. این چرم برای اثاثه یا لوازم داخلی اتومبیل، فرمان و صندلی ها ایده آل است، زیرا از مقاومت بالایی در برابر سایش برخوردار است.

سودآورترین گزینه از نظر قیمت و کیفیت، چرم گاوی است. به طور گسترده برای ساخت کفش استفاده می شود. چنین ماده ای کاملاً بادوام است، اما می تواند کمی سفت باشد، به خصوص اگر از پوست یک حیوان قدیمی استفاده شود.

در مقایسه با گونه های صعودی، قیمت کمی بالاتر است. اما این به طور کامل با ظاهر جبران می شود، که البته برای محصولات مارک مناسب نیست، اما برای محدوده متوسط ​​کاملاً شایسته است، حتی نجیب.