چای کیسه ای زعفران که طعم زنجبیل می دهد

عقیده ای وجود دارد که چای کیسه ای زعفرانبرای خبره های واقعی چای نیست. این چیزی ارزان، سریع و نه همیشه با کیفیت است. مثل رفتن به یک رستوران گران قیمت با فست فود است. آیا چنین “شکوه” در کیسه ها سزاوار است؟

به نظر می رسد که انواع چای کیسه ای به مستطیل های کاغذی معمولی با نخ محدود نمی شود. بیش از 100 نوع! آیا نمی دانستی؟

طراحی برچسب نیز تعجب آور است – می توان آن را به روشی جالب به یک فنجان وصل کرد یا به سادگی یک جزئیات غیر معمول باشد که مهمانی چای را تکمیل کند.

به هر حال، کیسه ها به طور کلی می توانند خالی باشند. در خانه، می توانید نوع چای مورد علاقه خود را در آنها قرار دهید (به عنوان مثال، چای کلاسیک ایوان بدون مواد افزودنی از کاتالوگ ما) و از تمام مزایای این نوع دم کردن لذت ببرید.
آیا چای سیاه وجود دارد که لک نکند؟

در زندگی روزمره ما با دو نوع کیسه کاغذی و پلاستیکی روبرو هستیم. آیا تفاوتی وجود دارد، تعجب می کنم؟ شاید کاغذ بهتر باشد؟ برای انجام این کار، باید پیچیدگی های تولید را درک کنید.

چای کیسه ای

بنابراین، اساس بسته بندی یا کاغذ صافی است که می تواند گرما بسته شود یا پلاستیک نازک با سوراخ. بر اساس ماده اولیه، چگالی پایه انتخاب می شود (در صورت ریز بودن ماده اولیه مانند گرد و غبار، به ترتیب چگالی پایه باید بیشتر باشد).

اگر بسته شامل یک نخ باشد، می توان آن را یا با یک براکت فلزی وصل کرد یا به روش “چسباندن” خود بسته به صورت حرارتی جوش داد.

در کیسه های کاغذی، فناوری تولید وجود یک لایه نازک پلی پروپیلن را فراهم می کند – این لایه است که “جوشکاری” لبه های کیسه و چسباندن نخ را تضمین می کند.

فرآیند ساخت معمولاً بدون توجه به مواد پایه استفاده شده یکسان است. ابتدا اولین لایه پایه به نوار نقاله فرستاده می شود، سپس پر کردن (خود چای)، سپس لایه رویی، چسباندن (خرد کردن) در دمای بالا، برش و سپس “تنظیم” – اتصال سیم، نخ، شکل گیری. کیسه های تمام شده اغلب ابتدا در بسته بندی های جداگانه و سپس در یک جعبه بسته بندی می شوند.

بسیاری از تزئینات نگران این هستند که آیا در روند شهر با چای رنگ آمیزی شده است یا خیر. در واقع، این روش بیهوده و بسیار گران است.

از این گذشته ، بخش های کوچک برگ چای تأثیر برجسته ای از چای قوی دم کرده (اگر نوع چای سیاه باشد) می دهد و افزودن رنگ ها روشی بسیار پیچیده و بی سود است.

مشکل دیگر این است که مواد اولیه ای که کیسه ها از آن ساخته می شوند مضر نیستند. اگر یک تولید کننده بزرگ را انتخاب کنیم، به احتمال زیاد او با تمام الزامات ایمنی در صنایع غذایی و همه هنجارها، GOST ها و مشخصات فنی مطابقت دارد.