چاقو میوه خوری ام جی اس که موجب قطع دست کودک شد

در هر فروشگاه ظروف و لوازم جانبی چاقو میوه خوری ام جی اس خانگی زیادی وجود دارد. با این حال، تنوع بیشتر گیج کننده است تا الهام بخش. مدل های مختلف در شکل، عرض، طول و سایر پارامترها. اما با دقت نگاه کنید، ویژگی های مشترک را خواهید دید. اینجا چاقوهای آشپزخانه است.

با توجه به تیغه، آنها به فولاد و سرامیک تقسیم می شوند. مورد اول سنتی تر است. وزن قابل توجهی دارند، بادوام هستند، زنگ نمی زنند، می توان آنها را در ماشین ظرفشویی شست.

دومی اختراع سال های اخیر است. تیغه سبک وزن، کج نکردن، میانه رنگ (سفید یا سیاه)، مستعد خوردگی نیست. ابزارها در شکل تیغه متفاوت هستند. لبه برش می تواند مستقیم، دندانه دار، موج دار و دارای فرورفتگی باشد.

چاقو

چاقوهای اروپایی و ژاپنی در اصل متفاوت هستند. یکی از محصولات ثابت شده که توسط سرآشپزهای سراسر جهان استفاده می شود، برای محصولات آنلاین. ایده دوم در سرزمین طلوع خورشید بود که ماده اصلی آن ماهی و غذاهای دریایی است.

از نظر طراحی، چاقوها برای گوشت، مرغ و ماهی متفاوت هستند. برای محصولات نان و آرد؛ برای میوه ها و سبزیجات؛ برای برش گوشت؛ برای پنیر و غیره هر نوع دارای ویژگی های طراحی خاص خود است که استفاده از آن را راحت می کند.

کاترها را به طور جداگانه با تخصص محدود اختصاص دهید. به عنوان مثال، هاشور برای خرد کردن گوشت، چاقو برای خاویار، کره، استیک و غیره.

مراقبت و نگهداری
حتی بهترین چاقوهای آشپزخانه نیز نیاز به نگهداری دارند. چرخه زندگی را طولانی می کند، از “پیری” لوازم جانبی جلوگیری می کند. سازندگان چاقوهای آشپزخانه توصیه می کنند آنها را جدا از سایر کارد و چنگال ها نگهداری کنید. تماس نامطلوب است زیرا تیغه را مات می کند.

و همچنین ناامن. وقتی چنگال یا قاشق را بیرون می آورید می توانید به خود آسیب بزنید. چاقوهای خود را در یک نگهدارنده رومیزی پر از پلاستیک یا روی یک نوار مغناطیسی نگه دارید. مطمئن شوید که آنها همیشه خشک هستند. تیغه های آب ساخته شده از فولاد و سرامیک ترسی ندارند.