چاقو میوه خوری اره ای که هرگز دست را نمی برد

چاقو میوه خوری اره ای برای برش دادن مقادیر زیادی سبزیجات و میوه ها به طور همزمان ایده آل هستند. پاشنه پهن چاقو به آن اجازه می دهد تا فشار برش بیشتری را تحمل کند، به این معنی که برای بریدن غذاهای سفت مانند سیب زمینی یا ازگیل مناسب است.

چاقوهای کاربردی از نظر شکل شبیه به چاقوهای سرآشپز هستند، اما کوچکتر و نازکتر هستند. برخی از این چاقوهای میوه‌ای دندانه‌دار دارای نوک تیز هستند که به سمت لبه خم می‌شوند تا کار پیچیده‌تری را انجام دهند. آنها برای خرد کردن غذاها و سبزیجات کوچک مانند پیاز و موسیر مناسب هستند.

چاقوهای جداکننده دارای یک تیغه نازک کوتاه به همان اندازه با انتهای نوک تیز هستند. آنها دارای یک چاقوی میوه ای دندانه دار سبک هستند و به راحتی قابل دست زدن هستند.

این باعث می شود آنها ابزار خوبی برای برش دادن، برش دادن و برش دادن میوه ها و سبزیجات باشند. آنها همچنین می توانند برای تمیز کردن، پیرایش و حذف دانه ها استفاده شوند.

چاقو

چاقوهای نان دارای یک تیغه بلند به همان اندازه با لبه های تیز و دندانه دار مانند تیغه اره هستند. آنها عمدتاً برای غذاهای نرم در نظر گرفته شده اند و معمولاً برای برش انواع نان از جمله نان ترد، باگت، کروسانت و رول استفاده می شوند.

فروشگاه چاقو حکاکی که به عنوان چاقوهای حکاکی مشتری نیز شناخته می شود. آنها چاقوهای میوه ای دندانه دار نازک و بلندی هستند که به سمت لبه آنها مخروطی می شوند.

آنها برای سرو گوشت هایی مانند مرغ، گوشت خوک، بره یا گوشت گاو خوب هستند. علاوه بر این، چاقوهای گوشت در اینجا فروخته می شود.

آنها برای خرد کردن گوشت خام در زمان ذبح یا برای تقسیم آن به قطعات کوچکتر قبل از پختن مفید هستند. چاقوهای بسته بندی دارای تیغه ای نازک با لبه های بسیار تیز هستند.

آنها برای خرد کردن استخوان های گوشت و کوتاه کردن غضروف برای ایجاد مفصل یا برش کامل قبل از پختن مفید هستند. محصولات جدید برای عمده فروشان و مشتریان آنها مانند چاقوی ماهی قزل آلا، چاقو سبزیجات، چاقو گوجه فرنگی و چاقو شام آماده است.