پیراهن مردانه تترون ژاپن موجب افزایش کلسترول خون در مردان بالای 35 سال می شود

پوشیدن پیراهن مردانه تترون ژاپن برای مردان با شکم مناسب است. عیوب شکل را اصلاح می کند. این گزینه برای کت و شلوارهای کلاسیک نیز ایده آل است.

علاوه بر این، می توان آن را با یک ژاکت در یک محیط غیر رسمی ترکیب کرد. مدل های طراحی شده باید متناسب با شکل باشند و بر تمام مزایای یک نیم تنه برآمده تأکید کنند. این گزینه معمولاً روی شلوار پوشیده می شود و اگر مناسب باشد، نباید چین دار باشد.

بسته به وجود جیب، 3 نوع پیراهن وجود دارد. کلاسیک رسمی جیب ندارد. یک جیب در سبک نیمه رسمی مجاز است. این پیراهن را می توان با ژاکت ست کرد و یا بدون آن پوشید. این محصول با دو جیب متعلق به سبک غیر رسمی است و در فضای غیر رسمی پوشیده می شود.

علاوه بر این، چنین نوع لباسی بر اساس نوع پارچه طبقه بندی می شود. راحت ترین محصول نسخه پنبه ای است. این یک ماده سازگار با محیط زیست است که تنها یک اشکال دارد لباس ها به سرعت چروک می شوند.

پیراهن

اما برای از بین بردن این اشکال، بسیاری از تولید کنندگان ویسکوز را اضافه می کنند. بنابراین این محصول در طول روز ظاهر خود را از دست نمی دهد. مدل های کتانی در تابستان در بین آقایان بسیار محبوب است.

آنها در فصل گرما نجات دهنده هستند، اما مانند پنبه به سرعت چروک می شوند. با توجه به هزینه کم، مدل های ساخته شده از الیاف مصنوعی محبوبیت پیدا می کنند. اما پوشیدن آنها خیلی راحت نیستند، بنابراین بهتر است مدل هایی را ترجیح دهید که ترکیبی از پنبه و مصنوعی هستند.

محصولات پنبه ای خالص آلرژی ایجاد نمی کنند و پوشیدن آنها راحت است. مدل های ویسکوز یا پوپلین نیز محبوب هستند. این به دلیل دوام محصول است، اما مراقبت مناسب را فراموش نکنید.

اگر رژیم دما در هنگام اتو و شستشو رعایت نشود، پیراهن به راحتی قابلیت ظاهری خود را از دست می دهد. برای پوشیدن در فصل سرد بهتر است مدل های فلانل یا مخملی را انتخاب کنید. این نوع پارچه ها گرم و راحت هستند و همچنین هرگز از مد نمی افتند.