نایلون بسته بندی شیرینی که قنادی به دلیل استفاده آن از طرف سازمان بهداشت پلمپ شد

بسته بندی مواد غذایی با نایلون بسته بندی شیرینی برای حفظ سلامت محصولات از تولید تا مصرف ضروری است و اطلاعات محصول نیز بر روی آن قرار می گیرد و اساسا پل ارتباطی بین مصرف کننده و تولید کننده است.

در حال حاضر شرکت های مواد غذایی به دنبال بسته بندی به روش های جدید برای جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر هستند.

یکی از انواع بسته بندی های مورد استفاده استفاده از نایلون بسته بندی شیرینی می باشد. اطلاعات درخواستی مشتری به خوبی روی بسته بندی نایلونی قرار می گیرد. نایلون بسته بندی شیرینی چه ویژگی هایی دارد؟

نایلون بسته بندی شیرینی در کیسه ها یا رول هایی موجود هستند که می توان آنها را کاملا شفاف، کاملا رنگی یا رنگی با سنجاق شفاف ساخت. جنس این جوراب های نایلونی باید به گونه ای باشد که محصول داخل آن فرورفتگی نداشته باشد.

نایلون بسته بندی شیرینی باید به گونه ای باشد که هم نیازهای مغازه دار و هم مصرف کننده را برآورده کند. اما مهمترین نکته این است که در طبیعت نمی مانند و به موجودات زنده آسیب نمی رسانند.

نایلون

به همین دلیل تولید نایلون بسته بندی شیرینی به سمتی رفته که به آن کیسه های سبز می گویند که از ورود رطوبت به قفس جلوگیری می کند. برای مدت طولانی تری تا مواد داخل آن خراب نشود.

امروزه از نایلون های بسته بندی برای بسته بندی مواد غذایی آماده و نیمه آماده، خشکبار، محصولات غذایی و … استفاده می شود.

سلفون حرارتی دارای اندازه ها و ضخامت های متفاوتی است که نوع ضخیم آن در بسته بندی آب معدنی و نوع نازک آن برای کنترل حرارتی استفاده می شود.

نایلون های برش به صورت تک لایه و چند لایه موجود می باشند. هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد، کیفیت بالاتری دارد. اگر از نایلون تک لایه برای ضربه استفاده می کنید، بهتر است چندین لایه دور آن بپیچید.