مصرف گلاب گلچکان زمانی موجب ایجاد میگرن های شدید می شود

روغن گل رز برای درمان افسردگی، غم و اندوه و استرس توصیه می شود. همچنین ممکن است برای بهبود زخم ها، آلرژی ها، بیماری های پوستی و سردرد مفید باشد.

در حالی که مطالعات بالینی وجود ندارد، گلاب گلچکان زمانی قرن ها از زمان کلئوپاترا در مصر باستان مورد استفاده قرار گرفته است.

دنیس بارون، متخصص سلامتی و سبک زندگی با سابقه ای در طب آیورودا و چینی، می گوید: از آنجایی که این آب تسکین دهنده است، روی صورت اسپری می شود یا در هنگام استفاده از صورت استفاده می شود، در آن زمان بسیار محبوب بود.

گلاب گلچکان زمانی همچنین حاوی ویتامین های مختلفی است: A، C، E و B و به ویژه برای افسردگی و گلودرد مناسب است. گاهی اوقات غرغره کردن یا نگه داشتن گلاب بلغاری در پشت دهان به پاکسازی و کاهش زخم های ملتهب کمک می کند.

گلاب گلچکان زمانی همچنین با نوشیدن آن به عنوان چای یا به عنوان یک نوشیدنی گلاب با طراوت به هضم غذا کمک می کند. امروزه بسیاری از مردم هنوز از غذاها و نوشیدنی ها یا سایر جوشانده های دم کرده با گلاب برای تسکین بسیاری از بیماری ها استفاده می کنند.

مصرف

می توانید گلاب گلچکان زمانی را در خانه با نگهداری گلبرگ های گل رز در شیشه ای پر از آب مقطر و گرم شده در زیر نور خورشید به مدت 2 روز در خانه درست کنید.

برای تهیه چای گلاب، یک مشت گلبرگ گل رز را مستقیماً به مدت 10 دقیقه در آب جوش خیس کنید و کل آن را از صافی صاف کنید. گلبرگ های صورتی و قرمز معطر ترین چای ها را می سازند.

برای آبرسانی به پوست از درون گلاب بنوشید. پوستی که به خوبی هیدراته شده باشد، نرم و سالم به نظر می رسد. گلاب بنوشید، خاصیت ضد پیری دارد، برای کمک به پیری پوست با کاهش چین و چروک، روشن کردن لکه ها و سفت کردن منافذ، یک ضد پیری طبیعی است.

برای رفع افسردگی یا استرس و بهبود خلق و خو، گلاب را به عنوان تقویت کننده خلق و خو بنوشید. برای رفع ناراحتی های گوارشی مانند نفخ، معده درد و یبوست، گلاب بنوشید.