مصرف گلاب ربیع اصفهان موجب ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن می شود

گلاب ربیع اصفهان صورت را پاکسازی و پاکسازی می کند. بسته های آن برای درمان سیاهی و آکنه بسیار مفید است. و به طور کلی طراوت و تن.

گلاب ربیع اصفهان محصولی است که توسط صنعت آرایشی و بهداشتی ارائه می شود، اما ما می توانیم آن را در خانه نیز تهیه کنیم: از این گذشته، فقط باید اسانس گلبرگ های گل رز را از طریق یک روش بسیار ساده استخراج کنیم.

بیایید طرز تهیه گلاب ربیع اصفهان را در خانه بیاموزیم، یک داروی قدیمی که توسط مادربزرگ های ما برای خوشبو کردن پوست، تسکین و شادابی صورت پس از یک روز که در معرض دود، هوای بد، دود، آفتاب یا استرس قرار گرفته بود، استفاده می کردند.

گلاب ربیع اصفهان می تواند به بازیابی PH طبیعی کمک کند و بنابراین برای انواع پوست مناسب است.

گل‌های تازه را از باغ‌های گل رز زمانی که فصل اجازه می‌دهد. از گل‌های رز خریداری شده از گل‌فروشی‌ها که برای این آماده‌سازی مناسب نیستند اجتناب می‌کنیم.

حداکثر دو یا سه ساعت پس از طلوع آفتاب می‌گیریم. فقط از گلبرگ ها تمیز از هرگونه ناخالصی و آب مقطر استفاده کنید. برای تهیه گلاب دو راه وجود دارد. دو روش برای تهیه گلاب در خانه وجود دارد: دم کرده و جوشاندن.

گلاب

دستور العمل برای دم کردن گلاب لازم است:

1 فنجان گلبرگ رز

2 فنجان آب مقطر

یک کاسه شیشه ای با درب مقاوم در برابر حرارت

یک گاز پنبه ای یا کتان

یک ظرف شیشه ای با درب هواگیر

روش

گلبرگ های تازه چیده شده را با دقت بشویید و تمام انواع ناخالصی ها را از بین ببرید. در همین حین، دو فنجان آب را بجوشانید تا روی گلبرگ های گل رز در کاسه شیشه ای ضد حرارت بریزید و با درب به مدت 30 دقیقه بپوشانید.

بگذارید خنک شود و سپس آب را از طریق یک الک یا پارچه پنیر خوب صاف کنید. گلاب خالص را در یک ظرف شیشه ای درب دار جمع آوری کنید. گلبرگ های صاف شده را در گلدان ها یا در کمپوستر پخش کنید.