مصرف کشمش سیاه ازبکستان موجب ابتلای پسری 4 ساله ای به دیابت شد

آلمانی ها از بهترین انواع توت های بزرگ، خشک شده در آفتاب، دودی در لیمو استفاده می کنند. کشمش به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، آنها را دوست دارند و بنابراین محبوب هستند.

در عین حال، تمام اجزای مفید توت در ترکیب کشمش سیاه ازبکستان حفظ می شود. متخصصان تغذیه می گویند 80٪ ویتامین ها و 100٪ عناصر کمیاب است. تنها نقطه ضعف کشمش این است که کالری بسیار بالایی دارد.

کشمش سیاه ازبکستان حاوی مقدار زیادی قند است حدود 90٪ گلوکز در ترکیب و محتوای کالری آن 300 کیلو کالری است. در مورد سایر اجزاء، حدود 1 گرم چربی، 3 گرم پروتئین، تا 70 گرم کربوهیدرات وجود دارد. اجزای حاوی خاکستر، فیبر و نیتروژن در آن یافت می شود.

به گفته SelectMyPlate.gov، زنان می‌توانند روزانه حداقل 1.5 فنجان کشمش سیاه ازبکستان بخورند و مردان می‌توانند حدود 2 فنجان کشمش بخورند. یک وعده 1.5 اونس کشمش حاوی 90 کشمش است و نیمی از نیاز روزانه شما به میوه در هر فنجان را با تنها 129 کالری و بدون چربی برآورده می کند.

همچنین آیا خوردن کشمش سیاه ازبکستان زیاد باعث چاق شدن شما می شود؟ افزایش وزن ناخواسته.

کشمش

برخی از مطالعات نشان می دهد که کشمش سیاه ازبکستان می تواند به کاهش وزن یا مدیریت وزن کمک کند. با این حال، آنها حاوی کالری زیادی در هر وعده هستند، بنابراین برای جلوگیری از افزایش وزن ناخواسته باید در حد اعتدال مصرف شوند.

دوم اینکه آیا کشمش سیاه ازبکستان به مدفوع کمک می کند؟

میوه ها به خصوص خشکبار سرشار از فیبر هستند و یکی از غذاهایی هستند که به رفع یبوست کمک می کنند.

علاوه بر آب، فیبرها به مدفوع قوام مناسب کمک می کنند تا به راحتی دفع شود. گزینه های میوه خوب برای رژیم غذایی یبوست عبارتند از کشمش، آلو، انجیر، موز، سیب و سس سیب.

در کنار موارد بالا بهترین زمان برای خوردن کشمش چه زمانی است؟ کشمش خیسانده حاوی مقدار زیادی آهن و ویتامین B است که به درمان کم خونی یعنی کمبود هموگلوبین در بدن کمک می کند.

«زمان مصرف کشمش خیس خورده بسیار مهم است. بنابراین بهترین زمان برای خوردن آنها صبح زود و با معده خالی است.