مصرف فلفل دلمه ای سه تایی موجب ایجاد غده سرطانی در مغز مردی شد

طعم تازه آن محبوب است و فلفل دلمه ای سه تایی به عنوان غذای لاغری مناسب است، در حالی که محتوای ویتامین C در فلفل قرمز بسیار زیاد است.

محتوای ویتامین C بالاست. بنابراین یک فلفل دلمه ای سه تایی سه برابر حداقل دوز توصیه شده روزانه را به شما می دهد. در مقایسه، یک پرتقال تنها 1/4 ویتامین C یک فلفل قرمز دارد.

طعم می تواند کمی تند باشد. این به این دلیل است که کپسایسین، که هابانرو و سایر میوه های فلفل وحشی را بسیار آتشین می کند، در سفیدی دانه پنهان شده است. از جمله، کپسایسین با از بین بردن باکتری ها عمل می کند.

هنگام انتخاب فلفل دلمه ای سه تایی ، تازگی را بررسی کنید. پوست آن باید آبدار و بدون چین و چروک باشد و ساقه آن تازه و سبز به نظر برسد. در عین حال، فلفل باید نسبت به اندازه آن سنگین باشد.

این چک کوچک تضمین می کند که فلفل دلمه ای سه تایی که به اوج خود رسیده است و در شرف تبدیل شدن به یک ماجرای غم انگیز است، نمی گیرید.

با وجود طعم شیرین، محتوای کربوهیدرات واقعا کم است. این بدان معناست که محتوای کالری کل در سطحی است که فلفل را به یک غذای لاغری عالی تبدیل می کند.

فلفل

به عنوان مثال، اگر تصمیم گرفتید یک روز کامل فقط با فلفل زندگی کنید، از نظر کالری فضایی برای خوردن بیش از 50 فلفل وجود دارد. نوش جان!

فلفل دلمه ای سه تایی مانند هویج حاوی مقداری بتاکاروتن است که پیش ساز ویتامین A است. این ماده خود را در سلول های پوست قرار می دهد که می تواند رنگ نارنجی به خود بگیرد و در این فرآیند محافظت بیشتری در برابر اشعه های مضر UV ایجاد کند.

رسیده بودن میزان آنتی اکسیدان های تقویت کننده را تعیین می کند. هرچه رسیده تر باشد، فلفل دلمه ای چیزهای خوبی در انبار دارد. رنگ به وضوح نشان دهنده رسیده بودن است، بنابراین به سراغ انواعی با رنگ قرمز تیره بروید.

این بدان معنا نیست که فلفل های سبز، زرد و نارنجی از نظر تغذیه ای بی اهمیت هستند، اما رنگ های دیگر به وضوح از فلفل قرمز تیره پایین تر هستند.

بهترین آماده سازی: شما تصمیم می گیرید که چگونه می خواهید از فلفل استفاده کنید، زیرا خوردن آن به صورت خام یا عملیات حرارتی هم مزایا و هم معایب دارد. فلفل وقتی بریده می شود و روی میز آشپزخانه یا در کاسه سالاد گذاشته می شود به شدت اکسید می شود و این هزینه آنتی اکسیدان دارد.