مصرف فلفل تند موجب قرمز شدن پوست مردی تا 10 سال شد

اگر فکر می کنید فلفل قرمز فقط در آشپزی استفاده می شود و فقط به خاطر طعم تندش ارزش دارد، اشتباه می کنید! این ادویه در طب عامیانه ، آرایشی و بهداشتی بسیار محبوب است. از این گذشته، فلفل قرمز به دلیل محتوای بالای ویتامین ها، مواد معدنی و مواد فعال زیستی در آن، برای بدن مفید است.

رنگ قرمز روشن فلفل تند به دلیل محتوای بتاکاروتن موجود در آن است. آیا قابل ذکر است که این ماده برای یک کودک در حال رشد و یک موجود بالغ که قبلا شکل گرفته بسیار مفید است؟

اعتقاد بر این است که فلفل قرمز:

دارای اثر ضد باکتری قوی بر روی غشاهای مخاطی دهان، معده، روده است. یک اثر ضد درد خفیف ایجاد می کند. به رقیق شدن و تصفیه خون کمک می کند. وسیله ای قابل اعتماد برای پیشگیری از ترومبوز است. هضم را بهبود می بخشد، روده ها را تحریک می کند. ایمنی را افزایش می دهد.

قدرت را بازیابی می کند، خستگی را از بین می برد. بازسازی بافت را ترویج می کند. رشد مو را تحریک می کند. کالری اضافی را می سوزاند. مایع اضافی را از بافت ها خارج می کند. اشتها را تنظیم می کند.

فلفل

این تنها بخش کوچکی از مزایای این چاشنی محبوب سوزاننده است. افرادی که به طب سنتی و آرایشی و بهداشتی علاقه دارند می دانند که امروزه چه تعداد دستور پخت بر اساس فلفل قرمز وجود دارد.

به عنوان مثال، برای بازگرداندن رشد مو و درمان مشکل ریزش مو، اغلب از ماسک های مبتنی بر فلفل قرمز استفاده می شود. این ادویه به معنای واقعی کلمه گردش خون را در فولیکول های مو تحریک می کند و عملکرد آنها را بازیابی می کند.

فلفل خوب برای درمان کمر و مفاصل. کمپرس، پماد حاوی این ادویه برای گرم کردن بافت عضلانی، تسکین التهاب و از بین بردن عفونت ها استفاده می شود.

سرماخوردگی و بیماری های عفونی با فلفل قرمز درمان می شود. فلفل برای حفظ سیستم ایمنی و بازیابی بدن پس از یک بیماری و بارهای سنگین مفید است.

اعتقاد بر این است که آب فلفل تند فشار خون را کاهش می دهد. فلفل در دوزهای کم اثر محرکی بر اشتها دارد اما اگر مقدار فلفل را افزایش دهید می توانید اثر معکوس داشته باشید.