مصرف صابون قارچ پوستی موجب جذب باکتری و میکروب روی پوست می شود

صابون خانگی توسط زنان خانه دار نه تنها برای مبارزه با لکه ها یا ضد عفونی کردن محل استفاده می شود. برخی از خانم ها معتقدند که این ابزار برای پاکسازی پوست از درخشندگی بیش از حد چرب، آکنه و آکنه عالی است. اما چنین کاربرد صابون موضوعی بحث برانگیز است.

استفاده از صابون قارچ پوستی برای اهداف آرایشی یک واقعیت بحث برانگیز است. کسی حداقل تا حدودی در کارایی این محصول شک دارد و آن را به بقایای گذشته شوروی ما مرتبط می کند، زمانی که لوازم آرایشی معمولی کمبود داشتند، و برعکس، شخصی آن را مفیدتر می داند.

صابون قارچ پوستی دست می‌تواند وسوسه‌ای برای شستن سایر قسمت‌های بدن، به‌ویژه صورت باشد. همونجا نزدیک سینک هم عطر خیلی مطبوعی داره و به صرفه. با این حال، سالم ترین انتخاب نیست: بدانید که چرا برای پوست صورت مناسب نیست و چه پاک کننده هایی توصیه می شود.

محصولات آرایشی ممکن است بسیار گران باشند. و احتمالاً از خود پرسیده اید که آیا به صابون خاصی برای صورت خود نیاز دارید یا می توانید از صابون دستی برای شستن آن استفاده کنید. این سوالی است که بسیاری از مردم می پرسند، اما بدانید که ایده خوبی است. چطور؟

صابون

بیشتر صابون قارچ پوستی های دست حاوی مواد شیمیایی خشن هستند که برای پاک کردن کثیفی از دست‌ها، نه صورت شما، استفاده می‌شوند. این عوامل تهاجمی پوست شما را از رطوبت طبیعی آن محروم می‌کنند، آن را خشک می‌کنند و آسیب‌پذیرتر می‌کنند.

زیرا می‌توانند لایه هیدرولیپیدی که از آن محافظت می‌کند را تغییر دهند. صابون های دست همچنین می توانند PH طبیعی پوست شما را مختل کنند، به همین دلیل ممکن است پوسته پوسته شود.

صابون قارچ پوستی و پاک کننده های جامد محصولاتی هستند که بیشتر پوست را پاکسازی می کنند، اما آنقدر شدید که پوست را خشک تر و سفت تر می کنند. برخی از میله‌های پاک‌کننده کمتر آب‌رسانی می‌کنند، اما موادی که فرم سفت را تضمین می‌کنند، می‌توانند منافذ پوست را مسدود کرده و پوست را کدر کنند.