مصرف خیارشور دبه ای نول موجب درمان سرطان معده می شود

در مورد فواید خیارشور دبه ای نول برای انسان نمی توان به صراحت گفت. این غذاها حاوی مقدار زیادی سدیم هستند که برای بدن مضر است. در عین حال، خیارشور سبزیجات تخمیری است که برای روده مفید است.

مایا فلر، متخصص تغذیه و تغذیه تاکید می کند که میزان مواد مغذی موجود در خیارشور دبه ای نول به طرز تهیه آن بستگی دارد. علاوه بر این، او چندین خاصیت مفید و مضر این گونه خیارها را برای بدن شناسایی کرد.

پروبیوتیک هستند. پروبیوتیک ها برای سلامت روده مهم هستند. و وضعیت کل ارگانیسم به وضعیت روده بستگی دارد. بنابراین، اضافه کردن خیار شور، به عنوان مثال، به هات داگ مفید خواهد بود.

فواید برای بینایی با توجه به ویتامین A، خیار به حفظ بینایی کمک می کند. از سلامت استخوان ها حمایت می کند. ویتامین K به تنظیم سطح کلسیم کمک می کند.

کمک به گرفتگی عضلات. مطالعات نشان می دهد ورزشکارانی که ترجیح می دهند به جای آب خیارشور دبه ای نول بنوشند، کمتر دچار گرفتگی عضلات می شوند.

خیارشور

ممکن است حاوی مقدار زیادی مواد نگهدارنده باشد و به عنوان یک پروبیوتیک عمل نکند. بهتر است خیارهای سرد را در فروشگاه انتخاب کنید. مسئله این است که آنهایی که فقط در قفسه ها هستند معمولاً سرکه دارند که بیشتر خواص مفید خیارشور را برای روده از بین می برد.

باعث نفخ می شوند. چنین عواقبی می تواند منجر به استفاده از هر غذای شور شود. نفخ معمولاً بعد از خیارهای کنسرو شده یا بعد از خوردن زیاد ترشی رخ می دهد.

آنها حاوی مقدار زیادی سدیم هستند. یک وعده خیار شور حاوی تقریباً 313 میلی گرم سدیم است.

ترکیبات و خواص مفید خیارشور

محصول باید حاوی: خیار تازه، آب، نمک، شکر، دانه خردل، شوید، پیاز، اسید استیک باشد. بسیاری از تولید کنندگان سیر، فلفل یا مواد دیگر را اضافه می کنند. بسته به این، طعم خیار تغییر می کند.

در طی عملیات حرارتی، تقریباً تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در خیار تازه از بین می رود، بنابراین خواص مفید خاصی در خیار شور وجود ندارد. با این حال، خیارشور اشتها را افزایش می دهد، که برای کسانی که نیاز به افزایش وزن دارند، مهم است.