مردی که اجاق گاز فردار را برای سالگرد ازدواج به همسرش هدیه داد!

برای اطمینان از اینکه غذای شما به درستی پخته شده است، مهم است که تفاوت بین اجاق گاز همرفت طبیعی و اجاق همرفتی را درک کنید.

اجاق گاز فردار یک حرارت چرخشی به لطف یک فن که گرما را پخش می کند، به طور یکنواخت پخته می شود، در حالی که همرفت طبیعی به صورت عمودی گرم می شود.

ترجیحات آشپزی شما هر چه باشد، مهم است بدانید که این دو روش از نظر دمای بدست آمده متفاوت هستند، تا حدود 20 درجه سانتیگراد: 180 درجه سانتیگراد در همرفت طبیعی معادل 160 درجه سانتیگراد در همرفت است.

فر کانوکشن پخت  سریع‌تر و یکنواخت‌تری را تضمین  می‌کند که ظروف شما را معطر و نرم‌تر می‌کند.

از طرف دیگر، اجاق گاز همرفت طبیعی پخت و پز کندتر و ظریف تری را تولید می کند که برای به دست آوردن غذاهای خوب پخته شده ایده آل است.

این نوع پخت در مواقعی که لازم باشد مقدار بیشتری غذا به طور همزمان پخته شود، می تواند کمک بزرگی باشد، زیرا حرارت به هر نقطه از فر می رسد.

اجاق

به این ترتیب می‌توانید از هر دو قفسه استفاده کنید ، مثلاً روی قفسه کباب و در پایین سیب‌زمینی یا لازانیا و ظرف سبزی یا حتی ماهی و مخلفات بپزید.

به طور کلی، ترجیحاً این روش پخت برای غذاهایی که باید پخته شوند، ترجیح داده می شود: ماهی، گوشت سفید، گوشت قرمز، سبزیجات، ماکارونی پخته و همچنین شیرینی هایی با مرکز نرم.

استفاده از اجاق گاز همرفت طبیعی برای همه غذاهایی که ترجیحاً به پخت ظریف و فضای داخلی خشک نیاز دارند ، مانند آماده سازی هایی که به عنوان مثال نیاز به بالا رفتن دارند، مناسب است.

از آنجایی که همرفت طبیعی شامل مقاومت هایی بر روی دیواره های فر است، بدون گردش هوا برای پخش گرما، غذا از هر طرف به طور یکنواخت پخته می شود.

برای آماده سازی هایی مانند نان، پیتزا، فوکاچیا و همچنین کیک، بیسکویت، مرنگ و کیک اسفنجی ایده آل است.