ماسک ورقه ای که موجب از بین رفتن سوزش می شود

ماسک ورقه ای مرحله نسبتا جدیدی در مراقبت از پوست است که از ژاپن به ما رسیده است. این گوروهای زیبایی محلی بودند که برای اولین بار حدس زدند از تکه های پارچه با شکاف برای چشم ها و لب ها آغشته به ژل یا سرم استفاده کنند.

این ماسک که محکم روی صورت قرار می گیرد، اجازه تبخیر مواد مغذی را نمی دهد و حداکثر اثربخشی اجزا را تضمین می کند.

سی سال پیش، در سالن‌های زیبایی نخبه ژاپنی، ماسک‌های ورقه‌ای یک آیین کامل بودند: موسیقی آرام، رایحه‌درمانی، ترکیب درمانی… و امروز می‌توانیم به راحتی آن‌ها را روی صورتمان بگذاریم و به کار خود ادامه دهیم!

ماسک های پارچه ای همان قهرمان های زیبایی هستند که مدت ها منتظر آنها بودیم. چه ابرقدرتی دارند؟

ماسک

پوست صورت را مرطوب می کند، با خشکی و کم آبی مبارزه می کند.
جوان سازی کنید، اثر لیفتینگ داشته باشید.
تن صورت را تراز کنید، تیرگی را از بین ببرید.
رنگ می دهد، به پوست درخشندگی طبیعی می بخشد.
آنها به شدت تغذیه می کنند.
از بین بردن التهاب و قرمزی، تسکین پوست.
منافذ را تمیز می کند، مات می کند.
تعادل چربی پوست را بازیابی کنید.
همچنین مهم است که اثر ماسک های بافتی پس از اولین استفاده قابل مشاهده باشد. بنابراین، می توان از آنها به عنوان یک ابزار SOS قبل از یک رویداد یا تاریخ مهم استفاده کرد!

به هر حال، بهترین ماسک های صورت پارچه ای چندین عملکرد را به طور همزمان یا حتی همه را به یکباره انجام می دهند.

اینکه ماسک چه تأثیری خواهد داشت به ترکیب اشباع بستگی دارد: برای مرطوب کردن – اسید هیالورونیک، گلیسیرین، موسین حلزون، اسیدهای لیپو هیدروکسی، عصاره انار. برای مبارزه با قرمزی – آلوئه، عصاره بابونه، روغن اسطوخودوس.

برای درخشندگی پوست – کافئین، ویتامین C، سنتلا آسیاتیکا، عصاره مروارید طبیعی، عصاره ساکورا. از چین و چروک – رتینول، ویتامین E، پپتیدها، کلاژن، عصاره جلبک، طلای کلوئیدی، EGF (فاکتور رشد اپیدرمی)، آنتی اکسیدان ها.

تصادفی نیست که ماسک های آرایشی ورقه ای “پارچه” نامیده می شوند (با تشکر، کلاه!). آنها نه تنها در ترکیب اشباع، بلکه در موادی که پایه از آن ساخته شده است نیز متفاوت هستند.