ماسک بهداشتی سه لایه استرس شما را در مواقع ضروری کاهش می دهد!

ماسک کردن یک ابزار بهداشت عمومی حیاتی برای جلوگیری از انتشار COVID-19 است و مهم است که به یاد داشته باشید که هر ماسکی بهتر از عدم ماسک است.
برای محافظت از خود و دیگران در برابر COVID-19، CDC همچنان توصیه می‌کند که محافظ‌ترین ماسکی را که می‌توانید به خوبی بپوشید و به طور مداوم استفاده کنید، استفاده کنید.
ماسک‌ها و ماسک‌ها در کاهش انتقال SARS-CoV-2، ویروسی که باعث COVID-19 می‌شود، در صورت استفاده مداوم و صحیح، مؤثر هستند.

برخی از ماسک‌ها و ماسک بهداشتی سه لایه سطوح بالاتری از محافظت را نسبت به بقیه ارائه می‌دهند، و تحمل یا پوشیدن مداوم برخی از ماسک‌ها نسبت به دیگران ممکن است سخت‌تر باشد.

بسیار مهم است که از ماسک یا ماسک تنفسی مناسب استفاده کنید که برای شما راحت باشد و محافظت خوبی ایجاد کند.
در حالی که همه ماسک‌ها و ماسک‌ها تا حدودی محافظت می‌کنند، ماسک‌هایی که به درستی نصب می‌شوند بالاترین سطح محافظت را ارائه می‌کنند.

استفاده از ماسک یا ماسک تنفسی بسیار محافظ ممکن است برای برخی موقعیت‌های پرخطر یا برای برخی از افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های شدید قرار دارند ، بسیار مهم باشد.

ماسک‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که حاوی قطرات و ذراتی هستند که تنفس، سرفه یا عطسه می‌کنید.

اگر نزدیک به صورت قرار بگیرند، می توانند از شما در برابر ذرات منتشر شده توسط دیگران، از جمله ویروسی که باعث COVID-19 می شود محافظت کنند.

ماسک‌های تنفسی برای محافظت از شما با فیلتر کردن هوا و قرار دادن نزدیک روی صورت برای فیلتر کردن ذرات، از جمله ویروس عامل COVID-19 ساخته شده‌اند.

آنها همچنین می توانند حاوی قطرات و ذراتی باشند که تنفس، سرفه یا عطسه می کنید تا آنها را به دیگران منتقل نکنید.

ماسک‌ها و ماسک‌های تنفسی (یعنی ماسک‌های فیلترکننده تخصصی مانند N95s) بسته به نوع ماسک و نحوه استفاده از آن‌ها می‌توانند سطوح مختلفی از محافظت را ارائه دهند.

محصولات پارچه‌ای با بافت آزاد کمترین محافظت را ارائه می‌دهند، محصولات لایه‌ای ریز بافته محافظت بیشتری را ارائه می‌دهند، ماسک‌های جراحی یکبار مصرف مناسب و KN95 حتی محافظت بیشتری را ارائه می‌دهند، و ماسک‌های دارای تأییدیه NIOSH (از جمله N95) بالاترین سطح محافظت را ارائه می‌دهند.