ماست چکیده کاله که هرگز خراب نمی شود

ماست چکیده کاله حاوی ترکیباتی مانند اسیدهای چرب، کربوهیدرات ها، پروتئین شیر، ید، کلسیم، ویتامین های گروه B، فسفر، میکروارگانیسم های زنده است. به همین دلیل، مواد لازم برای یک زندگی فعال و سالم وارد بدن می شود.

ماست به شما امکان می دهد حرکت روده را بهبود ببخشید، دفع مواد سمی را تسریع کنید و با احتقان مبارزه کنید. مصرف این محصول برای شام موثرترین در نظر گرفته می شود – به کاهش تأثیر منفی روی معده کمک می کند.

این یک عنصر مهم از رژیم غذایی برای کسانی است که ورزش می کنند یا زمان زیادی را صرف فعالیت بدنی می کنند. پروتئین شیر و کلسیم به ضخیم شدن فیبرهای عضلانی کمک می کند و در نتیجه احتمال آسیب به استخوان ها و تاندون ها را کاهش می دهد.
مصرف ماست برای کسانی که مشکلات معده دارند (التهاب معده، سایر بیماری های معده) توصیه می شود. این محصول غشاهای مخاطی را می پوشاند و بنابراین به محافظت در برابر نازک شدن و زخم کمک می کند.

ماست

مطالعه ای که در دانشگاه هاروارد انجام شد نشان داد که رژیم غذایی طبیعی ماست تاثیر قوی بر کاهش وزن دارد. دانشمندان هنوز علت این ویژگی را تعیین نکرده اند، اما این فرضیه وجود دارد که این عمل پروبیوتیک ها است که به بدن کمک می کند تا با چربی اضافی مقابله کند.

شیک پروتئین فرمول 1 هربالایف نوتریشن نیز به کاهش وزن کمک می کند و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کند. حاوی ترکیب متعادلی از مواد مغذی ضروری است: فیبر، پروتئین طبیعی، بیش از 20 ماده معدنی و ویتامین. یک وعده تا 50 درصد از ارزش توصیه شده روزانه ویتامین ها را تامین می کند.

در عین حال، حاوی حداقل مقدار چربی است. محتوای کالری محصول 200 کیلو کالری (تهیه شده از 250 میلی لیتر شیر 1.5٪) است.
ماست توانایی تقویت سیستم ایمنی بدن را دارد. برای مقابله با ARVI و سایر سرماخوردگی ها، توصیه می شود روزانه 300 گرم از محصول بخورید (نصف مقدار برای کودکان).