مادر شوهری با زیتون خام در بازار عروسش را به قتل رساند

روغن زیتون عصاره طبیعی میوه زیتون خام در بازار است. این ماده دارای خواص سلامتی است و برای مدت طولانی در تاریخ در آشپزی مورد استفاده قرار گرفته است.

استفاده از روغن زیتون برای طبخ غذا نیز به غذا طعم می بخشد. ۱۴ درصد روغن را چربی اشباع و ۱۱ درصد آن را چند غیراشباع تشکیل می دهد. این حقایق تغذیه ای در مورد روغن زیتون به شما کمک می کند از فواید آن برای سلامتی مطلع شوید.

روغن زیتون علاوه بر پخت و پز، به عنوان سوخت لامپ، دارو و به عنوان یک محصول مراقبت از پوست استفاده می شود. علاوه بر این که برای سلامتی مفید است، در ساخت ماسک های صورت نیز استفاده می شود.

از کل زیتون های برداشت شده، تنها ۱۰ درصد به عنوان میوه استفاده می شود. با ۹۰ درصد باقی مانده زیتون برداشت شده روغن زیتون درست می کنند.

آنها از ۱۵٫۴ پوند (۷ کیلوگرم) زیتون یک لیتر روغن تولید می کنند.

زیتون

مردم سراسر جهان در سال ۲٫۲۵ میلیون لیتر روغن زیتون مصرف می کنند. این به این دلیل است که ثابت شده است که بسیار سالم تر از انواع دیگر روغن های گیاهی معمولی است.

چربی تک اشباع شده به نام اسید اولئیک اسید چرب غالب روغن است که تقریباً ۷۳ درصد از محتوای روغن را تشکیل می دهد.

اسید اولئیک اثرات مفیدی دارد زیرا التهاب را کاهش می دهد و با سلول های سرطانی مبارزه می کند.

این روغن حاوی مقادیر کمی ویتامین E و K است. سرشار از آنتی اکسیدان های قوی است که به کاهش شانس بسیاری از بیماری های مزمن کمک می کند.

با حفظ سلامت قلب، که دومین عامل مرگ و میر در کشورهای توسعه یافته است، احتمال سکته مغزی را کاهش می دهد.

روغن زیتون فرابکر با حفظ سلامت قلب، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. فشار خون و کلسترول بد را کاهش می دهد و عملکرد رگ های خونی را بهبود می بخشد.

روغن فوق بکر حاوی آنتی اکسیدان های فراوان است. برای حفظ سلامت مفاصل، مغز و قلب فوق العاده مفید است.