ماجرای جنجالی برخورد یک قاشق یکبار مصرف کوچک با سفینه فضایی ناسا!

گاهی اوقات لازم است از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید، زیرا غیر ممکن است.

قاشق یکبار مصرف کوچک یک مکان معمولی است که در هر خانه ای موجود است.

حالا بیایید مزایای کارد و چنگال یکبار مصرف را در زمانی که واقعا ضروری است ببینیم.

1) بهداشت : از آنجایی که کارد و چنگال یکبار مصرف معمولاً تک استفاده می شود، سطح بالایی از استانداردهای بهداشتی را تضمین می کند.

به ویژه در غذا در بیمارستان ها یا جاهایی که خطر آلودگی زیاد است مهم است.

2) سبک وزن : کارد و چنگال یکبار مصرف بسیار سبک تر از ظروف نقره استاندارد است و این امکان حمل آن را حتی در مقادیر زیاد فراهم می کند.

به یک جشنواره غذایی فکر کنید که هزاران نفر را جمع می کند، حمل و نقل تعداد زیادی کارد و چنگال برای کترینگ بسیار سخت خواهد بود، اینجاست که کارد و چنگال یکبار مصرف مفید است.

3) قیمت : شرکت ها در طول سال پول زیادی را برای تعویض کارد و چنگال خرج می کنند زیرا به نوعی کارد و چنگال یکبار مصرف به راحتی از بین می رود.

در واقع، کارد و چنگال استاندارد فولاد ضد زنگ یک ماده نسبتاً گران است، کارد و چنگال یکبار مصرف در مقایسه 1/10 قیمت دارد! بنابراین اگر یک شرکت نیاز به خرید مقدار زیادی کارد و چنگال یا برای جایگزینی موارد گمشده یا برای یک رویداد خاص با تعداد زیادی مهمان داشته باشد، جای تعجب نیست که یکبار مصرف ارزان‌تر باشد.

4) در دسترس بودن : فرض کنید در حال سازماندهی یک بوفه هستید و متوجه می شوید که درست قبل از شروع مهمانی ظروف نقره ای کافی ندارید، چه کار می کنید؟ به نظر می رسد که رفتن به نزدیکترین فروشگاه و خرید چند کارد و چنگال بدیهی است.

آنها به احتمال زیاد کارد و چنگال یکبار مصرف می فروشند، بنابراین شما آن را خواهید گرفت. باور کنید یا نه، این همان اتفاقی است که برای بسیاری از ما هنگام عجله می افتد.

5) نگرانی کمتر : همانطور که پیش بینی می کردیم قیمت بسیار پایین تر است و به همین دلیل نگرانی کمتری با کارد و چنگال یکبار مصرف دارید.

برای مثال، اگر با خانواده به پیک نیک می روید، نیازی نیست که مدام مراقب کارد و چنگال خود باشید.