لوله پلی اتیلن 14 اینچ که به هیچ عنوان نمی شکند

لوله پلی اتیلن 14 اینچ اغلب به عنوان HDPE نامیده می شود، اما این نادرست است. این علامت گذاری برای استاندارد دیگری است که برای سیستم های فاضلاب طراحی شده است.

اگر قبلاً هنگام نصب سیستم آبرسانی ، فاضلاب ، هنگام انتقال گاز ، همیشه از لوله های فلزی یا چدنی استفاده می شد. به سادگی هیچ جایگزینی وجود نداشت.

امروزه محصولات پلیمری به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند و به ویژه لوله های پلی اتیلن. آنها به طور فزاینده ای در حال جایگزینی همتایان فلزی در بازار هستند و همه اینها به دلیل قیمت پایین، سهولت کار و عمر طولانی است.

سهولت نصب به قطبیت لوله های پلی اتیلن می افزاید – اتصالاتی وجود دارد که با دست نصب می شوند. این بسیار راحت است، به عنوان مثال، هنگام نصب یک سیستم تامین آب یا آبیاری در کشور.

لوله کشی از لوله های پلی اتیلن به راحتی جمع آوری می شود، به راحتی ارتقا می یابد، تقریباً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

لوله

از لوله های پلی اتیلن برای انتقال مواد مختلف مایع و گاز استفاده می شود. در ادبیات، می توانید یک نام اختصاری پیدا کنید: در نسخه روسی PE است، در نسخه بین المللی PE یا PE-X برای پلی اتیلن متقابل است.

آنها خواص عالی دارند:

این ماده از نظر شیمیایی خنثی است، حتی با اسید هیدروکلریک واکنش نشان نمی دهد. در نتیجه از آنها در فرآیندهای تولید استفاده می شود.

در حالت عادی، هیچ ماده ای منتشر نمی کند، بر طعم مایعات منتقل شده تأثیر نمی گذارد. این به آنها اجازه می دهد تا در ساخت خطوط لوله استفاده شوند که از طریق آنها مایعات قابل خوردن در گردش هستند.

دیواره های داخلی لوله های پلی اتیلن بسیار صاف است و هیچ ماده ای روی آنها باقی نمی ماند. حتی پس از گذشت سالها هیچ سپرده ای روی آنها وجود نخواهد داشت.

دیوارهای صاف مقاومت کمتری در برابر جریان آب دارند. مقاومت کمتر – برای پمپاژ به پمپ قوی تری نیاز دارد، برق کمتری مصرف می شود. عمر مفید در شرایط عملیاتی معمولی حدود 50 سال است. اما این رقم با افزایش دما یا فشار به شدت کاهش می یابد.