لوله های پلی اتیلن فاضلابی که در برابر دما تغییر رنگ می دهند

لوله های پلی اتیلن فاضلابی بهترین انتخاب برای سیستم فاضلاب و زهکشی است که به داخلی و خارجی تقسیم می شود. خرید لوله های فاضلاب ساخته شده از پلی اتیلن کم فشار، رقیب قوی محصولات چدن، ایده آل است.

نحوه انتخاب لوله برای لوله کشی

لوله های آب فشار پلی اتیلن از پلی اتیلن کم فشار با استفاده از فناوری اکستروژن پیچ پیوسته ساخته می شوند. محصولات این نوع برای انتقال آب برای استفاده بیشتر در یک سیستم آشامیدنی یا خانگی طراحی شده اند.

لوله های فاضلاب کم فشار پلی اتیلن به عنوان عنصر اصلی ارتباطات مهندسی، در اماکن صنعتی و رفاهی، در اماکن مسکونی و اداری استفاده می شود. محدوده محصول شامل لوله های درجه PE 63 – 80، قطر 16 – 225 میلی متر است. فشار طراحی 6 – 25 اتمسفر است.

لوله های آب پلی اتیلن بهترین گزینه برای تنظیم سیستم های تامین آب در یک خانه روستایی یا کلبه هستند. قابل اعتماد در عملکرد و نصب آسان، محصولات پلاستیکی بادوام و الاستیک بدون پارگی هستند. این امر به ویژه در مورد یخ زدن بقایای آب در زمستان صادق است.

سیستم های لوله کشی واقع در خارج از ساختمان ها و در اتاق های گرم نشده باید عایق بندی شوند. با توجه به الزامات ساخت و ساز مدرن، لوله های آب پلی اتیلن مورد استفاده برای تامین آب باید از آسیب محافظت شود و آب را در حالت مایع نگه دارد.

لوله HDPE بر پایه پلی اتیلن کم فشار ساخته شده است. یک ماده بادوام منحصر به فرد با پلیمریزاسیون اتیلن در یک محیط مصنوعی ایجاد شده تحت فشار کم به دست می آید.

لوله

مراحل تولید لوله های پلی اتیلن فشار ضعیف

ماشین های صنعتی مدرن – اکسترودرها – امکان تولید لوله های HDPE با کیفیت بالا را فراهم می کنند. دستگاه های قدرتمند پیچ ​​یا دیسک هستند. با توجه به قوانین تولید، شرکت ها به محیط زیست و محیط زیست آسیب نمی رسانند.

منابع طبیعی زمین محدود است و از این رو صنعت مدرن به دنبال راه هایی برای جایگزینی آنها با استفاده از پلیمرهای مصنوعی است. یک ماده بادوام و پلاستیکی – پلی اتیلن با چگالی بالا – گسترده شده است.

بسته بندی مواد غذایی در هر خواربار فروشی یافت می شود. با کمک آن میوه ها، سبزیجات، گوشت و محصولات پنیر بسته بندی و بسته بندی می شوند. مواد کاربرپسند نیز در زندگی روزمره برای بسته بندی ساده و ایمن محصول استفاده شده است.

پلاستیک یک ماده مدرن است که به طور گسترده در صنعت و مناطق خانگی استفاده می شود. کوچکترین ذره پلاستیک یک مونومر است. هنگامی که چندین مونومر یکسان با پیوند مولکولی ترکیب می شوند، یک پلیمر تشکیل می شود.

فنوپلاست ها برای مدت طولانی شناخته شده اند. در روسیه، برای اولین بار در نتیجه واکنش، یک پلیمر قوی در سال 1913 به دست آمد. اعتقاد بر این است که فنل اولین ترموپلاستیک مصنوعی صنعتی است. نیاز به جایگزینی منابع طبیعی به جستجو و مطالعه فعال مواد مصنوعی کمک کرد.