لباس نوزاد مارک کارترز با بالا رفتن سن کودک تغییر سایز می دهد

چگونه برای یک نوزاد تازه متولد شده لباس نوزاد مارک کارترز انتخاب کنیم و چه اندازه هایی در چند ماه اول زندگی مرتبط خواهد بود؟

حتی دقیق ترین و فوق مدرن ترین دستگاه تشخیص اولتراسوند به والدین آینده نمی گوید که نوزادشان با چه قد، وزن و بدنی متولد می شود. بنابراین، هنوز امکان انتخاب لباس نوزاد مارک کارترز با توجه به اندازه گیری های فردی وجود ندارد.

اما تولید کنندگان متخصص در خیاطی لباس نوزاد مارک کارترز برای کودکان، اندازه های استاندارد لباس نوزاد مارک کارترز را ارائه می دهند که 95 تا 100٪ مناسب برای دختران و پسران تازه متولد شده در ترم و حتی زودتر است.

بنابراین، اندازه هایی که مردم هنگام خرید وسایل برای بیمارستان و ترخیص به آنها توجه می کنند:

54-56 – استاندارد، مناسب برای اکثر کودکان متولد شده در ترم.

45-50 – برای نوزادانی که نارس به دنیا آمده اند و زمان رسیدن به وزن بدن خود را ندارند.

56-62 – برای کودکان ماه اول و دوم زندگی، کسانی که با وزن بیش از متوسط، قد بیش از 53-54 سانتی متر به دنیا آمده اند.

در مورد نکته آخر: در هر صورت لباس 56-62 از بدو تولد یا بعد از آن به کار کودک می آید، اما اگر پزشک با سونوگرافی در مورد وزن زیاد کودک هشدار داد، چند مورد از این ردیف را باید همراه داشته باشید.

لباس

به سمت بیمارستان. نیازی به بردن یک کمد لباس نوزاد مارک کارترز کامل نیست، اما دو تکه از هر مدل می تواند مفید باشد. در بیمارستان، متخصصان اطفال توصیه می کنند از قبل آماده شوند:

  • 2 عدد لباس بدن
  • 2-3 جفت لغزنده و جلیقه
  • 2 کلاه نخی سبک، بهتر با کراوات
  • چند جفت جوراب
  • مجموعه ای از لباس های زیبا برای تخلیه
  • پاكت نامه

کودکانی که در اواخر پاییز یا زمستان به دنیا می آیند به لباس نوزاد مارک کارترز های گرم تری نیاز دارند. اینها کت و شلوارهای آستین بلند، پاورقی یا لغزنده نخی کم برس، زیرپیراهن های گرم هستند. تنظیم حرارت در نوزادان ضعیف است، بنابراین مهم است که کودک یخ نزند.

نوزاد متولد شد و سپس با خیال راحت از اتاق زایمان به اتاق خودش منتقل شد. طبق مشاهدات پزشکان، کودکان در ماه های اول تولد 3 تا 4 سانتی متر رشد می کنند و 400 تا 900 گرم وزن اضافه می کنند که البته این ارقام متوسط ​​هستند، اما این که بعد از 1 تا 2 ماه لباس خریداری می شود.