لباس سرهمی نوزادی در عجیب ترین جنسها تولید شد!

لباس نوزاد یا لباس نوزاد لباسی است که برای نوزادان ساخته شده است.

مد کودک یک رویه مصرف‌گرای اجتماعی-فرهنگی است که در مد کودکان بازنمایی بسیاری از ویژگی‌های اجتماعی را رمزگذاری می‌کند و سیستمی را به تصویر می‌کشد که با تفاوت در طبقه اجتماعی، غنا، جنسیت یا قومیت مشخص می‌شود.

اندازه لباس سرهمی نوزادی و کودک نوپا معمولاً بر اساس سن است.

اینها معمولاً برای تولد نوزاد نارس ، 0 تا 3 ماهه، 3 تا 6 ماهه، 6 تا 9 ماهگی، 9 تا 12 ماهگی، 12 ماهگی، 18 ماهگی و 24 ماهگی زودرس هستند، اگرچه هیچ تعریف استاندارد صنعتی وجود ندارد.

برای آن اندازه ها بیشتر خرده فروشان نمودارهای اندازه را بر اساس وزن، قد یا هر دو کودک ارائه می دهند و صدک وزن و قد کودک نیز ممکن است برای اندازه مناسب لباس نوزاد استفاده شود.

در مقاله ای در اکتبر 1945 در مجله Ladies’ Home Journal ، BF Skinner اظهار داشت که لباس و رختخواب “در ورزش و رشد طبیعی اختلال ایجاد می کند و کودک را از گرفتن حالت های راحت یا تغییر وضعیت در طول خواب باز می دارد.”

یک نوزاد ممکن است کشش داشته باشد و نیاز به لباسی باشد که به اندازه کافی گشاد باشد تا امکان حرکت را فراهم کند.

راحتی، تحرک و سهولت دسترسی از جنبه های اصلی لباس های مدرن نوزاد است.

در کشورهای غربی، نوزادان معمولاً کت و شلوارهای بدن و نوزاد می پوشند .

برای آب و هوای خنک تر و مناسبت های رسمی تر، آنها ممکن است به لباس زیر در زیر لباس تبدیل شوند که با لباس های بزرگسالان مقایسه شود.

در حالی که این لباس‌های بیرونی اغلب دارای تصاویری مناسب برای کودکان مانند کارتون هستند، اما برای مناسبت‌های رسمی مانند عروسی، نوزادان ممکن است از سبک‌های کوچک‌تر بزرگسالان مانند مینی‌تاکسدو استفاده کنند.

در طول ماه‌های گرم تابستان، لباس‌های 2 در 1 (نیمه بالاتنه با قسمت زیرین آن) انتخاب‌های بسیار محبوبی هستند. 

این سبک لباس‌ها به نوزادان جوان اجازه می‌دهد تا با سهولت و راحتی در اطراف حرکت کنند.