قارچ دنبلان سیاه می تواند بیماری های قلبی را درمان کند

در طول تاریخ قارچ دنبلان سیاه  در طب آیورودا، شرقی و سنتی چینی برای کاهش خستگی مبارزه با مه مغزی، ارتقای سلامتی، کمک به فعالیت جنسی کم و خواص ضد پیری استفاده شده است.

تحقیقات علمی اخیر نشان داده است که این موجودات شگفت‌انگیز ممکن است مزایای بالقوه زیادی مانند کمک‌های خواب، ضد التهاب، مدیریت کلسترول و تعدیل‌کننده‌های ایمنی داشته باشند.

به لطف فرآیندهای استخراج مدرن، زنان و مردان بالغ می توانند از مزایای مجتمع های قارچ در کپسول های گیاهی مناسب بهره مند شوند. مکمل قارچگراندپی حاوی 10 نوع مختلف پودر و عصاره قارچ است.

عصاره قارچ چاگا، پودر کوردیپس سیننسیس، عصاره قارچ ریشی، عصاره قارچ شیتاکه، عصاره قارچ خورشید سلطنتی، عصاره قارچ سفید خورشید، عصاره قارچ سیاه، عصاره قارچ دم بوقلمون و عصاره قارچ یال شیر به عنوان یک مکمل انرژی طبیعی می باشد.

مطالعات نشان داده اند که گنجاندن مکمل های گیاهی قارچ در رژیم غذایی می تواند به بهبود عملکرد سیستم ایمنی، تمرکز بهتر، وضوح ذهنی، رفاه عمومی و سلامت گوارش کمک کند.

قارچ

ر حال حاضر، علاقه به ترکیبات موجود در قارچ ها افزایش یافته است، زیرا آنها فواید سلامتی دارند.

محتوای سدیم، کربوهیدرات و چربی کم و فیبر بالایی دارند. به همین دلیل است که قارچ برای کسانی که قصد کاهش وزن را دارند مفید است.

قارچ منبع عالی پتاسیم است. در واقع، گفته می شود که پتاسیم موجود در قارچ بیشتر از موز است.

از آنجایی که پتاسیم به کاهش فشار خون و کاهش خطر سکته کمک می کند، مصرف قارچ به افرادی که از فشار خون بالا رنج می برند توصیه می شود.

قارچ دنبلان سیاه سرشار از مس هستند، ماده ای معدنی که خاصیت محافظت از قلب دارد.

گفته می شود که یک وعده قارچ حدود 20 تا 40 درصد نیاز روزانه به مس را تامین می کند.
اعتقاد بر این است که قارچ به مبارزه با سرطان کمک می کند.
آنها منبع عالی سلنیوم، یک آنتی اکسیدان هستند که با ویتامین E برای محافظت از سلول ها در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد کار می کند.
ر واقع، عصاره قارچ دکمه سفید به کاهش تکثیر سلولی و همچنین اندازه تومور کمک می کند.