فوم لوله نیوپایپ مصرف گاز شهر اراک را کاهش داد!

پیشرفت‌ها در مواد عایق نیز نوآوری‌هایی را در محصولات سازگار با محیط زیست، مانند عایق‌های پیپ 1000 پیپ از کناف به ارمغان آورده است.

این فوم لوله نیوپایپ قالب‌گیری شده و با چگالی بالا، بدون فرمالدئید، مقاوم در برابر قالب است و از الیاف شیشه معدنی ساخته شده است که هم پایداری و هم عملکرد بالا در کاربردهای مختلف از صفر تا 1000 فارنهایت دارد.

در کاربردها، این نوع عایق صرفه جویی عالی در انرژی، کنترل تراکم، کیفیت هوای داخل ساختمان و پایداری را ارائه می دهد.

نوع دیگر عایق، عایق حرارتی انعطاف پذیر الاستومری مقاوم در برابر قالب با ساختار سلول بسته منبسط شده است که آن را به ویژه برای جلوگیری از انتقال حرارت و چکه تراکم در سیستم های آب سرد و تبرید کارآمد می کند.

یکی از نمونه های این نوع عایق عایق لوله APARmaflex از فوم های مهندسی Armacell است.

مشابه عایق پشم شیشه معدنی که در بالا ذکر شد، عایق حرارتی الاستومری انعطاف پذیر با هیچ فرمالدئیدی ساخته نمی شود و در برابر کپک و کپک مقاوم است و آن را به یک انتخاب رایج برای تنظیم دمای لوله تبدیل می کند.

با مزایای بسیار زیادی که از مواد متعدد عایق لوله موجود در دسترس است، صاحبان ساختمان و مهندسان مکانیک در موقعیت منحصر به فردی هستند تا انواع خاصی از عایق لوله را با کاربرد ایده آل خود مطابقت دهند، مزایا را به حداکثر برسانند و هرگونه عواقب منفی بالقوه ناشی از کمبود عایق لوله را به حداقل برسانند می تواند ایجاد کند.

در حالی که عایق لوله هنوز به دلیل اهمیت آن در عملیات ساختمانی شناخته نشده است، واقعیت این است که تجهیزات مدرن بدون آن بسیار کمتر خشک، ایمن و کارآمد خواهند بود.

عایق بندی لوله های تامین آب در مناطق در معرض دید خانه شما به چند دلیل ایده خوبی است.

در آب و هوای سرد و زمستانی، لوله های تامین آب که در معرض دیوارهای بیرونی یا فضاهای گرم نشده قرار دارند ممکن است یخ بزنند، ترکیده و خانه شما را سیل کنند.

بیش از یک خانواده شمالی برای تعطیلات زمستانی به جنوب رفته‌اند، اما زمانی که یک لوله آب می‌ترکد، به کار چند ماهه پاکسازی و بازسازی بازگشته‌اند.

عایق بندی لوله های آب یک عنصر کلیدی برای هر گونه تلاش برای زمستانی کردن لوله کشی در خانه است.