فلفل دلمه صیفی جات که باکتری موجود در آن موجب ایجاد یک بیماری نادر آمریکایی می شود

یک رژیم غذایی متعادل شامل انواع محصولات، افزایش مصرف سبزیجات و مواد فصلی است. فلفل تمام نیازهای یک رژیم غذایی سالم را برآورده می کند و به طور هماهنگ با غذاهای گوشتی و ماهی و همچنین سالادها، میان وعده های سالم و خورش ها ترکیب می شود.

100 گرم فلفل دلمه صیفی جات زرد حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A کمتری است. 100 گرم فلفل سبز حاوی 7٪ از استاندارد روزانه ویتامین A و 134٪ ویتامین C است. اما در مقایسه با فلفل قرمز و زرد، ویتامین K بیشتری دارد.

ویتامین های C و E اثر آنتی اکسیدانی دارند. با این حال، علاوه بر آنها، فلفل همچنین حاوی:

کپسانتین یک آنتی اکسیدان غنی از فلفل قرمز است. مسئول رنگ غنی آن است. ویوالگزانتین در فلفل دلمه ای زرد غالب است. فلفل سبز نارس سرشار از لوتئین است. افراد رسیده آن را ندارند.

فلفل

کوئرستین یک آنتی اکسیدان پلی فنول است که از پیشرفت بیماری های مزمن جلوگیری می کند. فلفل به دلیل محتوای بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها، چندین فواید مهم برای سلامتی دارد:

جذب آهن را بهبود می بخشد. فلفل غنی از آهن نیست، اما حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. به لطف آن، جذب آهن افزایش می یابد.

با ترکیب منابع آهن با سبزیجات و میوه های غنی از ویتامین C، خطر ابتلا به کم خونی را کاهش می دهید، سندرمی که با کاهش توانایی خون برای حمل اکسیژن مشخص می شود. یکی از شایع ترین علل ایجاد آن کمبود آهن است.

از سیستم ایمنی محافظت می کند. فلفل دلمه ای سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که از بدن در برابر بیماری های مزمن محافظت می کند. به ویژه سرشار از ویتامین های آنتی اکسیدانی از جمله ویتامین های C، E و بتاکاروتن است.

با این حال، تحقیقات دقیق تری برای محافظت از سبزیجات در برابر بیماری های خاص مورد نیاز است.

هضم سالم را ترویج می کند. فلفل منبع فیبر است که می تواند حرکات روده را عادی کند، حجم مدفوع را افزایش دهد و دفع آن را تسهیل کند.