عروسی که با چاقو میوه خوری یونیک مادرشوهر خود را کشت

چاقوهای آشپزخانه برای سبزیجات با تیغه کوتاه تا 10 سانتی متر و دسته قابل اعتماد از 11 سانتی متر متمایز می شوند. زاویه نوک آنها تیزتر است تا به راحتی پوست گوجه فرنگی ها ، بادمجان ها ، کدو سبز را جدا کنید ، روی کدو حلوایی سوراخ کنید ، “چشم های” سیب زمینی را بردارید. .

چاقو میوه خوری یونیک شبیه چاقوی سبزیجات است. او همچنین دارای یک تیغه کوتاه و صاف با تیز کردن دو لبه است. علاوه بر تمیز کردن، برای برش ظریف پرتقال، موز، انبه طراحی شده است. این محصول در خانواده هایی که از تغذیه مناسب پیروی می کنند، آب میوه ها و اسموتی ها را دوست دارند، ضروری است.

خرید مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه می تواند دشوار باشد. بدون کمک یک متخصص، درک اینکه کدام ابزار را باید استفاده کرد دشوار است. پس از همه، آنها نه تنها در طول های مختلف، بلکه در اشکال نیز هستند! وحشت نکنید. در زندگی روزمره، تنها چهار نوع مورد نیاز است.

ممکن است یک پوشش سفید زشت روی سطح باقی بماند. در حین کار، دستگیره ها را تماشا کنید. از چاقوهایی با نگهدارنده شکسته نباید استفاده کرد.

چاقو

ساختار در حال از دست دادن استحکام است. تیز بودن تیغه را به طور منظم بررسی کنید. برای پانسمان از تیز کن های مورد تایید کارخانه سازنده استفاده کنید. برای تیز نگه داشتن لبه خود، تخته های فلزی و سنگی را به نفع تخته های پلاستیکی و چوبی جدا کنید. اقلام را بلافاصله پس از استفاده بشویید.

تمیز کردن دستی را ترجیح دهید. فقط آن دسته از چاقوهایی که برای شستشوی اتوماتیک تایید شده اند را می توان در ماشین ظرفشویی قرار داد. چاقوها را در معرض دید قرار ندهید، به خصوص اگر بچه هایی در خانه هستند.

محصولات FISSMAN
بیش از ده سال است که این برند با کیفیت ترین ظروف و لوازم آشپزخانه را به مشتریان ارائه می دهد. چاقوها منطقه بزرگی در خط تولید این شرکت هستند.

محدوده شامل همه انواع است. از آشپزی تا بسیار تخصصی. تیغه هایی با تیز کردن دو طرفه و همچنین سره ای. ساخته شده از فولاد ضد زنگ ایمن و سرامیک های کاربردی. در زیر رتبه بندی چاقوهای آشپزخانه FISSMAN از دسته های مختلف آورده شده است.