عجیب ترین سرامیک عاج دار در حضور نابینایان شهر پاریس رونمایی شد!

اندازه بزرگ سرامیک عاج دار گزینه ای عالی برای نمایش سطوح بزرگ در مکان های تجاری برای تأثیر بصری قدرتمند است.

همچنین به ایجاد یک سبک معاصر کمک می کند. علاوه بر این، ضخامت نازک صفحات سرامیکی آنها را به گزینه ای عالی برای پروژه های نوسازی تبدیل می کند.

با ایجاد افکت های مختلف از جمله مات و براق، متالیک، شکری، ایجاد رگه هایی در بدنه و …  با الهام از طبیعت می توان اسلب هایی با جلوه ای خاص تولید کرد که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

اثرات طبیعی دال ها باعث شده است که بتوان این نوع سرامیک ها را با سایر مواد مورد استفاده مانند سنگ یا چوب برای کف سازی ترکیب کرد.

کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده اسلب باعث استفاده از این نوع سرامیک ها در بسیاری از پروژه های لوکس مسکونی، اداری و تجاری شده است.

در روش های جدید طراحی داخلی ساختمان، استفاده از ورق های بزرگ دال به جای کاشی های کوچکتر رایج شده است.

استفاده از اسلب در سایزهای بزرگ 120*240، 240*360 سانتی متر و … زیبایی و یکپارچگی بی نظیری به فضا بخشیده و طرح را چشم نوازتر می کند.

کاربرد دال های سرامیکی در فضای داخلی ساختمان ها از جمله کف سالن و پذیرایی، کف و دیوار لابی، ورودی ساختمان، دیوارهای شومینه و آسانسور، فضای پشت تلویزیون، حمام مستر، در آشپزخانه برای کابینت، پیشخوان و میز ناهارخوری در مراکز تجاری و ساختمان های لوکس اشاره کرد.

کاشی و سرامیک معمولاً از مواد کفپوش برای انواع ساختمان ها مانند ساختمان های مسکونی، تجاری یا عمومی استفاده می شود.

کاشی و سرامیک دارای مزایای زیادی است که آن را به یک ماده کف پوش پرکاربرد برای ساختمان های مختلف تبدیل می کند.

کاشی‌های سرامیکی در طرح‌ها، رنگ‌ها، پرداخت‌های متنوعی در دسترس هستند که می‌توان از آنها برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد دیوارها و کف استفاده کرد.