صابون گلیسیرینه کاپوس موجب لیز خوردن مردی از پله های ساختمان شد

اولین احساس استفاده از صابون گلیسیرینه کاپوس را می توان با بوییدن آن ایجاد کرد. عطر قوی بسیاری از دخترانی را که تصمیم به استفاده از آن می گیرند، می ترساند.

نکته بعدی که دختران را می ترساند داستان هایی که این محصول از “سگ های مرده” تهیه شده است. این بخشی از حقیقت است. در واقع، برای تهیه صابون گلیسیرینه کاپوس از چربی های حیوانی استفاده می شود. همچنین ترکیب صابون البته شامل کلرید کلسیم است.

مقدار زیادی از این جزء در ترکیب وجود دارد که این محصول را برای پوست خشک مضر می کند. اما در عین حال، این ابزار به عنوان یک ضد عفونی کننده طبیعی عمل می کند. برای اپیدرم چرب بسیار مفید است.

علاوه بر اجزای دیگر، ترکیب صابون خانگی نیز سودا با گلیسیرین است. به همین دلیل این محصول برای درمان انواع سوختگی ها و زخم ها مناسب است. بنابراین برای مبارزه با آکنه و قرمزی جزئی نیز مناسب است.

صابون

چه کسی به فکر استفاده از صورت افتاد؟

دختران و زنان در زمان اتحاد جماهیر شوروی شروع به شستن صورت خود با صابون گلیسیرینه کاپوس کردند. در آن زمان، لوازم آرایشی گران قیمت برای بسیاری در دسترس نبود.

بنابراین سعی کردند آن را با تمام محصولات موجود جایگزین کنند. برای مبارزه با پوست های چرب، آکنه و آکنه، شستشوی ساده پوست با صابون مطرح شده است. اگرچه بوی ناخوشایند بود، اما دختران به نتیجه توجه نکردند.

سپس این سنت فراموش شد. اکنون دوستداران لوازم آرایشی طبیعی متوجه صابون شده اند، زیرا این محصول هیچ گونه افزودنی شیمیایی و انواع اجزای مضر ندارد. بنابراین، اگر به مراقبت شخصی ایمن علاقه دارید، از این وسیله طبیعی مراقبت شخصی نیز قدردانی خواهید کرد.

در ابتدا، دختران این دارو را تقریباً یک دارو برای همه مشکلات در نظر گرفتند. برای پوست های چرب و کند کردن پیری استفاده شده است. اما در عمل، این ابزار روی همه انواع پوست به خوبی تأثیر نمی گذارد.