شکستن اتصالات لوله پنج لایه موجب خالی شدن 350 لیتر آب مخزن در خانه ای شد

اتصالات لوله پنج لایه به عنوان اجزای لوله‌کشی تعریف می‌شوند که به مسیریابی لوله برای تغییرات جهت، تغییر اندازه و اتصالات شاخه کمک می‌کنند.

زانوهای لوله، کاهش دهنده های لوله، اتصالات سه راهی، اتصالات اولت، کلاهک ها، صلیب ها و غیره اتصالات لوله هستند و به طور گسترده در صنایع لوله کشی و لوله کشی استفاده می شوند.

اتصالات لوله پنج لایه بر اساس طرح یا الزامات فرآیند، عملکردهای متفاوتی را انجام می دهند. اتصالات لوله به صورت اقلام جداگانه تولید و به صورت جداگانه تهیه می شود. اتصالات لوله با استفاده از اتصالات انتهایی مختلف به لوله کشی متصل می شوند.

اتصالات لوله پنج لایه نقش مهمی در عملکرد صحیح لوله ها و لوله ها در کاربردهای مختلف دارد. انواع مختلفی از اتصالات لوله در صنایع لوله کشی، لوله کشی و خطوط لوله به عنوان اتصالات انشعابی یا سایر اجزای لوله کشی داخلی استفاده می شود.

اتصالات لوله معمولی که به طور گسترده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

اتصالات

توجه داشته باشید که اگر یک لوله یا خط لوله در یک فروشگاه ساخت لوله برای تغییر جهت خم شود، اتصال لوله نیست. اتصالات لوله همیشه اقلام جدا از لوله هستند.

Pipe Union نوع خاصی از اتصالات لوله است که دو لوله را به هم متصل می کند و به راحتی بدون تغییر شکل به لوله ها جدا می شود. آنها مهر و موم مثبت و مونتاژ آسان و همچنین جداسازی را فراهم می کنند.

در کاربردهای اتصالات لوله، آنها عمدتاً برای صنایع لوله کشی کوچک و لوله کشی استفاده می شوند. اتصالات لوله از فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ، چدن، مس، نیکل، آلومینیوم، پلاستیک و مواد آلیاژی بسته به دما و نیازهای خدمات ساخته می شوند.

اتحادیه لوله دارای سه بخش است. یک انتهای نر، یک مهره و یک انتهای ماده. انتهای ماده در داخل دارای نخ هایی است در حالی که نخ ها در قسمت انتهایی نر در خارج هستند. مهره فشار لازم را فراهم می کند و مفصل را آب بندی می کند.