سیر صبح ناشتا موجب پاکسازی معده می شود

سیر گیاهی است کشت شده که پیاز آن معمولاً به عنوان ادویه استفاده می شود. هزاران سال است که از این گیاه به عنوان دارویی برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها و بیماری ها استفاده می شود.

پدر علم پزشکی، بقراط، سیر صبح ناشتا را برای بسیاری از بیماری ها تجویز می کرد. احتمالاً در زمان ساخت اهرام جیزه، حدود 5000 سال پیش، از سیر استفاده می شد. پدر علم پزشکی بقراط سیر را برای بسیاری از بیماری ها تجویز می کرد.

از آن در خاورمیانه، شرق آسیا و نپال استفاده می شد، به عنوان مثال. در درمان برونشیت، فشار خون بالا، سل، بیماری کبد، اسهال خونی، نفخ، قولنج، کرم روده، روماتیسم، دیابت و تب.

شگفت انگیز است که خواص سیر برای سلامتی در بسیاری از فرهنگ ها ناشناخته اختراع شده است. از آن زمان علم مدرن بسیاری از آنها را صحیح دانسته است.

سیر به بسیاری از بیماری ها کمک می کند. طبق گزارش کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده، سیر برای درمان چندین بیماری استفاده می شود.

سیر

بسیاری از آنها با گردش خون و عملکرد قلب مرتبط هستند، مانند تصلب شرایین، کلسترول بالا، حملات قلبی، بیماری عروق کرونر قلب و فشار خون بالا.

برخی از طرفین همچنین از سیر برای پیشگیری از سرطان ریه، سرطان پروستات، سرطان سینه، سرطان معده، سرطان رکتوم و سرطان روده بزرگ استفاده می کنند.

مطالعه ای که در سال 2013 منتشر شد نشان داد که حرارت دادن سیر اثرات ضد التهابی آن را کاهش می دهد، بنابراین بهترین نتیجه با مصرف سیر خام حاصل می شود.

مطالعه ای که در سال 2007 منتشر شد نشان داد که محصول آلیسین ترشح شده از سیر له شده، در صورت مصرف روزانه، خطر ابتلا به آنفولانزا را تا بیش از نصف کاهش می دهد. علاوه بر این، بهبود بیماری را تسریع می کرد.

مطالعه ای که در سال 2012 منتشر شد بعدها نشان داد:

استفاده پیشگیرانه از سیر می تواند خطر ابتلا به آنفولانزا را در بزرگسالان کاهش دهد، اما تاثیری بر طول مدت علائم آنفولانزا ندارد.

مطالعه ای که در سال 2012 منتشر شد نشان داد که ترکیب دی آلیل سولفید موجود در سیر 100 برابر بیشتر از دو آنتی بیوتیک محبوب در برابر کمپیلوباکتر موثر است.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سیر سایر باکتری ها مانند باکتری های کلیفرم، باکتری های استافیلوکوک و باکتری سالمونلا را نیز از بین می برد.