سرکه 3 لیتری قزوین موجب درمان تبخال صورت می شود

ترشی ها و سرکه 3 لیتری قزوین حاوی میکروارگانیسم های مفیدی به نام “پروبیوتیک ها” هستند که باکتری های زنده میکروسکوپی و مخمرهایی هستند که می توانید در ماست، کشک و کلم ترش پیدا کنید. پروبیوتیک ها می توانند به حفظ تعادل باکتری های خوب روده کمک کنند.

الکترولیت ها و مواد معدنی موجود در آب ترشی به حفظ تعادل مایعات در بدن شما کمک می کند و همه سیستم ها را فعال نگه می دارد، اما زمانی که عرق می کنید، خطر از دست دادن مایعات زیادی را دارید.

مطالعات نشان می دهد که سرکه ها می توانند از افزایش و کاهش قند خون جلوگیری کنند. سرکه با تثبیت قند خون می تواند به کاهش اشتها کمک کند. کاهش وزن و کنترل اشتها زمانی که سطح قند خون ثابت باشد آسان تر است.

ترشی ها حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که با بیماری ها مبارزه می کنند. آنتی اکسیدان ها ممکن است از سلول های شما در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت کنند. رادیکال های آزاد مولکول هایی در داخل بدن هستند که با سرطان، بیماری های قلبی و غیره مرتبط هستند.

سرکه

روش های بی شماری برای استفاده از سرکه در آشپزخانه وجود دارد که ممکن است برخی از آنها را بشناسید مانند استفاده از آنها در تهیه ترشی و سالاد و روش های دیگر ممکن است شما را شگفت زده کند.

«مایکل هارلان ترکل» نویسنده و نویسنده کتاب‌های آشپزی برای کتاب «سفر اسیدی: سفرهایی در دنیای سرکه» به سراسر جهان سفر کرد و سنت‌های استفاده از سرکه را در کشورهای مختلف جهان مانند فرانسه کشف کرد.

ایتالیا، اتریش، ژاپن و همچنین آمریکای شمالی، و در طول سفر از سرآشپزهای زیادی مانند باربارا لینچ، سرآشپز بوستون و کریس شپرد، سرآشپز هیوستون، در مورد استفاده خود از این اکسیر تارت صحبت کردند و سپس ایده های زیر را یافتند:

اگرچه ممکن است برای طعم عمومی عجیب به نظر برسد، اما سرو تخم مرغ با سرکه در فرانسه غیرمعمول نیست. برتراند اوبونو، سرآشپز پاریسی، یک تخم مرغ را در یک قاشق سخاوتمندانه کره می پزد، سپس دو قاشق غذاخوری سرکه شراب سفید را به کره باقی مانده در تابه اضافه می کند.

تخم مرغ ها را با ترخون خرد شده بپاشید.