سرامیک مخصوص راهرو موجب افتادن پسری و قطع شدن دست و پایش شد

کاشی و سرامیک مخصوص راهرو هم به دلیل قیمت پایین و هم به دلیل زیبایی ظاهری یکی از مواد پرکاربرد در دکوراسیون داخلی است. این کاشی ها معمولاً از مخلوطی از خاک رس قرمز یا سفید و سایر محصولات ساخته می شوند و سپس لعاب می شوند.

این لعاب به کاشی و سرامیک مخصوص راهرو دوام می بخشد و مسئولیت رنگ و نقش کاشی را بر عهده دارد. بنابراین کاشی‌های سرامیکی عمدتاً برای اهداف تزئینی و در مناطقی با تراکم ترافیک کم استفاده می‌شوند. کاربردهای این کاشی ها عبارتند از:

کفپوش – عمده استفاده از کاشی و سرامیک مخصوص راهرو در کف سازی است و اکثر ساختمان های مسکونی ترجیح می دهند از کاشی و سرامیک در آپارتمان ها استفاده کنند. هزینه کم، سهولت کاربرد و تنوع زیاد اشکال و اندازه های موجود، آنها را برای این منظور ایده آل می کند.

دیوارها – کاشی و سرامیک مخصوص راهرو را می توان روی دیوارها چه داخلی و چه خارجی استفاده کرد. در دیوارهای داخلی، می توان از آنها برای ساختن الگوها یا تغییر سریع رنگ اتاق استفاده کرد.

در حالی که روی دیوارهای خارجی می توان از آنها برای ایجاد یک اثر خنک کننده استفاده کرد، زیرا گرما را جذب نمی کنند. این به ویژه در ماه های تابستان مفید است.

سرامیک

پیشخوان آشپزخانه: کاشی‌های سرامیکی نیز انتخاب خوبی برای رویه‌ها هستند، زیرا لعاب آن‌ها را به طور کلی در برابر آب و لکه مقاوم می‌کند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. با این حال، این کاشی ها مستعد خرد شدن هستند، بنابراین باید مراقب باشید.

پاسیو – در اینجا نیز، تنوع زیاد رنگ ها و الگوهای موجود، و ارزان بودن نسبی در مقایسه با کاشی های سنگی، کاشی های سرامیکی را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است.

همچنین، خواص ضد آب آنها به آنها اجازه می دهد تا در آب و هوای مرطوب دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند، اما باید مراقب بود که از تجمع آب جلوگیری شود.

مسیرهای پیاده روی – مسیرهایی که از میان باغ ها و پارک ها می گذرند نیز به دلیل الگوهای متعدد موجود در بازار به طور کلی از کاشی های سرامیکی ساخته شده اند که به مسیرها اجازه می دهد طراوت و تکراری نباشند.