سارافون دخترانه جذابیت را بیشتر می کند؟!

معمولاً لباس معلم در کنار عوامل شرایط کلاس، تنظیم کلاس، روحیه تحویل و ترجیح شخصی و راحتی، ترجیح شخصی نیز بود، هر چند که این ویژگی‌ها به آمادگی کلاس، آگاهی از موضوع، و توانایی است.

با درجات مختلف ادراکات در مورد لباس و سارافون دخترانه رسمی و غیررسمی، سبک لباس پوشیدن و فرم های خطاب نیز از عوامل موثری هستند که تخصص، جذابیت، اعتبار و دوست داشتن معلم را نشان می دهند.

در نتیجه، این مطالعه فرض کرد که لباس پیش‌بینی‌کننده مهمی برای تمایل دانش‌آموزان است.

در اینجا سه متغیر پوشش معلمان، نگرش دانش آموزان و یادگیری دانش آموزان در نظر گرفته شده است که پوشش معلمان یک متغیر مستقل و نگرش دانش آموزان و یادگیری دانش آموزان متغیر وابسته است.

بر اساس بررسی ادبیات، فرضیه و مدل اندازه گیری برای متغیرهای برون زا و متغیرهای درون زا همانطور که در شکل نشان داده شده است، فرموله شده است تا رابطه بین لباس و ساعت چوبی معلمان، نگرش دانش آموزان و یادگیری دانش آموزان را توضیح دهد.

برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه ساختاریافته استفاده شد.

در اینجا سه متغیر کلیدی مانند لباس و سالاد کلم و انار و هویج معلم، نگرش دانش آموزان و یادگیری دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

در قضاوت اولیه برای شناسایی تأثیر یادگیری و نگرش دانشجویان، عوامل متعددی در این پژوهش شناسایی و مورد استفاده قرار گرفته است.

همراه با سؤالات شال و کلاه بچه گانه جمعیت شناختی در قالب سؤالات باز، سؤالات مقیاس تنظیم شده بود و بر این اساس با مقیاس رتبه بندی 5 امتیازی بین کاملاً موافقم تا کاملاً مخالفم رتبه بندی شده بود.

  • منابع:
    1. The Effect of Teachers’ Dress on Students’ Attitude and Students
  • تبلیغات: 
    1. با این روشها می توانید یک ساله میلیاردر شوید
    2. کشف کیک هایی از جنس طلا!
    3. سه کسب و کار که درآمد میلیاردی در ماه دارند
    4. عاقبت کودکی که در لوله پلی اتیلن زندگی می کرد چه شده است!