ساخت تیلر ویما شاسی بلند برای افراد پولدار!

اگر فکر می‌کردید که «تیلر ویما» و «تولیدکننده» اصطلاحات متفاوتی برای یک محصول هستند، متأسفانه اشتباه می‌کنید، اما نادیده گرفتن آن آسان است.

ما اغلب می شنویم که این دو اصطلاح به جای هم استفاده می شوند، حتی توسط متخصصان باغبانی، در حالی که در واقع پنجه کاران و پرورش دهندگان کارهای بسیار متفاوت و متمایز انجام می دهند.

برای پایان دادن به سردرگمی، در این مقاله نقش‌های خاص پنجه‌کارها و پرورش دهندگان باغ را توضیح می‌دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که واقعاً به کدام ابزار برای کار در فضای باز نیاز دارید.

به زبان ساده، یک پنجه باغ برای شکستن خاک سخت و فشرده به خاک های سست و شکسته طراحی شده است که می توان از آن برای کاشت استفاده کرد.

دو نوع مختلف پنجه باغی موجود است: تینی جلویی یا پشتی. در اینجا نحوه تفاوت آنها آمده است.

اگر یک باغ یا زمین کوچک تا متوسط ​​دارید و زمینی که باید بشکنید محکم است، اما کاملاً محکم نیست، یک تیلر جلویی مانند تیلر بنزینی Husqvarna TF 324 ممکن است مناسب ترین تجهیزات باشد.

از آنجایی که چرخ‌ها پشت «طین‌ها» در پنجه‌های خاکی جلو قرار دارند، مانور دادن آنها در مناطق فشرده‌تر آسان‌تر است، خواه در حال هل دادن، چرخش یا معکوس کردن باشید، و شکستن زمین نسبتاً سفت و سست شدن خاک را آسان‌تر می‌کنند.

به عنوان یک امتیاز اضافی، تیلرهای جلویی نسبت به همتایان تین عقب خود از نظر اندازه کوچکتر هستند و ذخیره و حمل و نقل را نیز بسیار آسان تر می کند.

هنگامی که برای شکستن زمین های بسیار سخت یا صخره ای در یک منطقه بزرگتر به قدرت بیشتری نیاز دارید، یک تیلر عقب مانند Husqvarna TR 348 دستیار عالی شما خواهد بود.

آنها قدرتمندتر از پنجه های جلویی هستند و برای خاک های متراکم و چمن های قدیمی و زمانی که نیاز به شل کردن زمین های سخت در یک باغ یا زمین وسیع دارید ایده آل هستند.