ریک خورشیدی که فروش آن متوقف شده است

در حال حاضر، بیشتر مواد سیلیکونی ریک خورشیدی به مواد سیلیکونی برای نیمه هادی های با خلوص فوق العاده بالا که از طریق فرآیندهای پیچیده به دست می آیند، تبدیل می شوند.

با این حال، داده‌های سیلیکونی سلول‌های خورشیدی واقعاً به چنین خلوص بالایی نیاز ندارند، بنابراین مردم میانوما و دیگران بر این باورند که با استفاده از شن و ماسه پایان‌ناپذیر در بیابان به جای سیلیس رایج، می‌توان سلول‌های خورشیدی را با دو فرآیند ساده ساخت. از داده های سیلیکونی استفاده کنید.

پس از پنج سال تحقیق، آنها دریافتند که ماسه ابتدا در محلول قلیایی حل می شود، با اسید خنثی می شود و رسوب می کند و خلوص جزء اصلی ماسه یعنی خلوص سیلیس بهبود می یابد و اولین مرحله مهارت تکمیل شد.

علاوه بر این، ایگورو کنجی، استادیار دانشگاه هیروساکی، از یک راکتور با دمای بالا در Aomori، ژاپن برای کاهش مستقیم دی اکسید سیلیکون به کربن با کربن بدون تصفیه اسید هیدروکلریک استفاده کرد و مرحله دوم نمایش را تکمیل کرد.

پنل خورشیدی

بعدها یک راکتور بزرگتر ساخته شد و برای آزمایش به الجزایر منتقل شد و تولید آن در این منطقه با موفقیت به پایان رسید. واضح است که این روش تولید کمتر از یک پنجم توان فرآیندهای سنتی را مصرف می کند.

در آینده، این طرح در زیر نور شدید خورشید ساخته خواهد شد.پنل خورشیدی برق تولید شده برای افزایش تولید سلول های خورشیدی استفاده می شود تا تولید برق دو برابر شود.

پس از احداث شبکه برق برای کل جهان، هدف نهایی تامین نیمی از انرژی مورد نیاز انسان در سال 2050 است. تیم تحقیقاتی این برنامه را به عنوان “نسخه ژاپنی” برنامه آپولو ایالات متحده در حال فرود بر روی ماه، با جاه طلبی برای رسیدگی به مسائل گرمایش جهانی تبلیغ کردند.

برای تکمیل برنامه، ایجاد مهارت های ابررسانا برای کاهش تلفات انتقال نیز یکی از پیش شرط ها است. نیروی محرکه توسعه کابل‌های ابررسانای ویژه است که می‌توانند به طور موثر در دماهای غیر بسیار پایین منتقل شوند.

با این حال، دولت ژاپن سالانه حدود 90 میلیون ین (حدود 4.69 میلیون یوان) در پروژه های تحقیقاتی برای ساکنان Summa و دیگران سرمایه گذاری می کند.

مشخص نیست که آیا می تواند به دریافت یارانه ادامه دهد یا خیر. در صحرا، ترکمنستان نیز تحقیقات را آغاز کرده است و همچنین به دنبال همکاری با برنامه توسعه انرژی های تجدیدپذیر بریتانیا است.

در مورد روش تولید سلول های خورشیدی با شن، هیروشی هیروشی ، استاد دانشگاه دونگ گونگ که به خوبی در تولید انرژی خورشیدی مسلط است، اظهار داشت: «اگرچه هنوز به مرحله نمایش صنعتی نرسیده است، اما پر خواهد بود. جذابیت به عنوان یک مهارت اساسی.”

ما یک شرکت پیشرو ملی با فناوری پیشرفته هستیم که تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات را ادغام می کند و متخصص در تولید کنترلرهای MPPT، اینورترها، UPS، انرژی خورشیدی، انرژی باد و سایر محصولات انرژی است.

محصولات اصلی شامل کنترل کننده های خورشیدی MPPT درجه صنعتی، اینورترهای خورشیدی، سیستم های انرژی خورشیدی، UPS و سایر محصولات انرژی است. تولید کننده کنترلر حرفه ای MPPT ساخت چین وجود دارد.

سلب مسئولیت: محتوا تا حدی از اینترنت است. برای رساندن اطلاعات بیشتر، این به معنای موافقت با نظر او یا تایید توضیحات او نیست. محتوای مقاله فقط برای مرجع است. در صورت وجود هرگونه بی نظمی لطفا به موقع تماس بگیرید.