ریختن ادویه ترشی مخلوط در غذا موجب درمان بیماری دیابت می شود

گیاهان و ادویه ها مخصوصا ادویه ترشی مخلوط حاوی طیف گسترده ای از آنتی اکسیدان ها، عناصر کمیاب و ویتامین ها هستند و بیشترین کمک را به سلامت بدن شما می کنند.

در واقع، گیاهان دارای فعالیت آنتی اکسیدانی بهتری نسبت به میوه ها و سبزیجات هستند. همچنین بسیاری از مطالعات نشان داده اند که ادویه های خاص خواص درمانی منحصر به فردی دارند.

بر اساس نتایج تحقیقات اخیر، چهار ادویه دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی هستند:

سایر ادویه های ضدالتهابی قوی: مطالعه قبلی که در مجله مواد غذایی دارویی منتشر شده است، ارتباط مستقیمی بین محتوای آنتی اکسیدانی ادویه ها و گیاهان دارویی و توانایی آنها در مهار فرآیند گلیکوزیلاسیون و جلوگیری از تشکیل ترکیبات AGE را نشان می دهد.

ادویه

بنابراین از بیماری های قلبی عروقی و پیری زودرس جلوگیری می کند. قوی ترین گیاهان و ادویه های ضد التهاب:

  • میخک ها
  • دارچین
  • ادویه
  • پونه کوهی
  • مرزنجوش
  • حکیم
  • آویشن

التهاب مزمن: آیا منشا بیماری قلبی است؟ مهم است که بدانیم التهاب مزمن منبع بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان، چاقی و بیماری‌های قلبی است که آن را به دلیل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده تبدیل می‌کند.

التهاب معمولاً یک فرآیند کاملاً طبیعی و مفید است که زمانی اتفاق می‌افتد که گلبول‌های سفید و برخی مواد شیمیایی از بدن در برابر مهاجمان خارجی مانند باکتری‌ها و ویروس‌ها محافظت می‌کنند.

گیاهان و ادویه ها تنها ترکیبات ضد التهابی موجود نیستند. در زیر به غذاهایی اشاره می کنیم که به دلیل خواص ضد التهابی خود شناخته شده اند و مصرف منظم آنها می تواند کمک زیادی به پیشگیری از بیماری های مزمن کند.

اسیدهای چرب امگا 3: موجود در ماهی های چرب مانند سالمون و روغن کریل، به مبارزه با التهاب در سراسر بدن کمک می کند. آنها به ویژه برای سلامت مغز مهم هستند.

تحقیقات منتشر شده در مجله Nordic “Gastroenterology” در سال 2012 تأیید کرد که مکمل غذایی روغن کریل به طور موثری به کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو کمک می کند.

سبزیجات دارای برگ سبز: سبزیجات سبز رنگ مانند کلم پیچ، اسفناج، کلم پیچ و چغندر سوئیس حاوی آنتی اکسیدان های قوی، فلاونوئیدها، کاروتنوئیدها و ویتامین C هستند که به محافظت از بدن در برابر آسیب های سلولی کمک می کند.