دیگر فرش 9 متری خوب را برای خانه خود نخرید!

فرش یک کف پوش پارچه ای است که برای ایجاد گرما، راحتی و نرمی زیر پا طراحی شده است.

می توان آن را از مواد مختلف طبیعی یا مصنوعی که به دلیل خواص منحصر به فردشان مانند مقاومت در برابر لکه یا دوام انتخاب شده اند، تهیه کرد.

فرش 9 متری خوب انواع مختلفی دارد که همگی ظاهر و ظاهر خاصی دارند.

مدل‌ها و رنگ‌های فرش بسیار زیاد است که انتخاب آن سخت است! یک فرش با کیفیت خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و ترفند این است که بهترین نوع فرش را برای نیازهای شما انتخاب کنید.

به لطف سال ها تخصص ما در زمینه کفپوش، می توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا فرش برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر، و اگر چنین است، کدام یک برای خانه شما بهترین است.

قالی‌سازی یک مهارت سنتی است که قرن‌هاست وجود داشته است.

همه روش‌ها با نخ، پشم، پلی‌پروپیلن، نایلون یا ترکیبی شروع می‌شوند که ریسیده و رنگ می‌شوند، سپس هر نوع فرش به روشی متفاوت ساخته می‌شود تا ظاهر و احساس متمایز خود را ایجاد کند (چیزی که ما به آن پرز می‌گوییم. ).

انواع اصلی فرش عبارتند از: ساکسونی ، پیچی ، بافته شده ، حلقه ای (که بربر نیز نامیده می شود) و مخملی.

اینها به دو دسته تقسیم می شوند: تافتی و بافته شده.

استفاده از دستگاه تافتینگ راه سریعتر و مدرن تر برای ساخت فرش است.

برای ساختن یک فرش پرزدار، نخ را از قسمت پشتی اصلی رد می‌کنند، سپس توسط یک حلقه از زیر آن کشیده می‌شوند تا به ارتفاع پرز مناسب برسد.

برای فرش های پرز برش خورده مانند ساکسونی، پیچ و تاب و مخمل، نخ حلقه دار بریده شده و در بالا جدا می شود تا یک بافت نرم دوست داشتنی ایجاد شود.

در مورد فرش های حلقه یا بربر، نخ ها به صورت حلقه باقی می مانند که باعث می شود کمی محکم تر و محکم تر از فرش پرز بریده شوند سپس پشتی ثانویه پس از آن متصل می شود.