دمپایی گوچی اصل موجب آشکار شدن قتل نماینده شهر شیراز شد

با افزایش دما، حتی قبل از پوشیدن تی شرت و تغییر فصل، بالاخره دمپایی گوچی اصل و کفش های بسته در جاکفشی قرار می گیرند. قسمتی از بدن که بیشتر تحت تاثیر گرما قرار می گیرد، قطعا پاها هستند، به خصوص در طول یک روز کاری طولانی.

بنابراین، اولین کاری که هنگام بازگشت به خانه انجام می دهید این است که دمپایی های مورد علاقه خود را دوباره به پا کنید و پاهای خود را خنک نگه دارید. ما آنها را در انواع و رنگ ها داریم و در تعطیلات و فصل تابستان ضروری می شوند.

آنها در حال حاضر همه گیر هستند، به طوری که، علاوه بر انواع لاستیکی روزانه، انواع مختلفی دارند.

به عنوان مثال، نسخه “جواهری” عصرانه یا پیاده روی تزئین شده با سنگ یا شاید در مچ پا بسته شده باشد. واقعا چیزی برای همه سلیقه ها و همه سنین وجود دارد.

با این حال، مانند همه چیز، در وضعیت متوسط. همیشه استفاده از آنها می تواند در طول زمان حتی به آسیب جدی به پاها، وضعیت بدن و کمر منجر شود. در اینجا چیزی است که ما باید قبل از پوشیدن آنها هر روز برای ماه ها بدانیم.

دمپایی

استفاده از صندل و/یا کفش نامناسب می تواند منجر به خطرات جدی برای سلامتی شود که نیاز به مراقبت پزشکی دارد. بنابراین مراقبت از پاها، صرف نظر از مد روز، ضروری است.

خیلی ها یک عمر دمپایی می پوشند اما این بیماری آزاردهنده را به خصوص بعد از ۴۰ سالگی نادیده می گیرند. در اینجا چیزی است که می توانید برای پیاده روی ما انتخاب کنید.

خیلی ها یک عمر دمپایی می پوشند اما این بیماری آزاردهنده را به خصوص بعد از ۴۰ سالگی نادیده می گیرند. پیروی از روندها برای بسیاری ضروری است، اما وقتی سلامتی شما از بین می رود، باید با دقت فکر کنید.

بنابراین در تابستان علاوه بر فکر کردن به برنزه شدن و رنگ لاک زدن، مراقبت از سلامت پاها نیز ضروری است. این نوع دمپایی با داشتن کفی صاف می تواند منجر به شروع التهابی مانند درد پاشنه پا یا فاسیای کف پا شود.