دفتر زبان دو خط که به هیچ عنوان برگه های آن پاره نمی شود

در میان لوازم التحریر چیزهایی وجود دارد که می تواند فوراً بر سبک و موقعیت شما تأکید کند. خودکار، دفتر خاطرات، لوازم جانبی مختلف و همچنین دفتر زبان دو خط می تواند با کیفیت عالی از مواد کمیاب باشد، حتی می توان از فلزات گرانبها در دکوراسیون استفاده کرد.

اگر شما یک فرد تجاری هستید، پس فقط چیزهای منحصر به فرد باید لوازم التحریر شما باشد. و افرادی که می دانند چگونه به افراد استایل بدهند، فوراً شما را از دیگران متمایز می کنند و این به شما کمک می کند تأثیر اولیه خوبی داشته باشید.

نوت‌بوک‌های سخت دارای ستون‌های دوخته شده هستند و صفحات آن به راحتی جدا نمی‌شوند. برخی از سبک‌های صحافی دوخته شده به صفحات اجازه باز شدن صاف را می‌دهند، در حالی که برخی دیگر باعث می‌شوند صفحات پرده شوند.

انواع نوت‌بوک‌هایی که به صفحات اجازه اضافه، حذف و جایگزینی می‌دهند با حلقه‌ها، میله‌ها یا دیسک‌ها بسته می‌شوند. در هر یک از این سیستم‌ها، صفحات با سوراخ‌هایی اصلاح می‌شوند که توانایی مکانیزم اتصال خاص برای ایمن کردن آنها را تسهیل می‌کند.

دفتر

نوت بوک های حلقه ای و میله ای محتویات خود را با پیچاندن صفحات سوراخ دار در اطراف شاخک های مستقیم یا منحنی محکم می کنند. در حالت باز، صفحات را می توان حذف و مرتب کرد.

در حالت بسته، صفحات به ترتیب حفظ می شوند. نوت‌بوک‌های متصل به دیسک، عملیات باز یا بسته را با اصلاح خود صفحات حذف می‌کنند. یک صفحه سوراخ شده برای یک سیستم صحافی متصل به دیسک شامل ردیفی از دندانه ها در امتداد لبه کناری صفحه است که بر روی محیط برجسته بیرونی دیسک های جداگانه می چسبد.

نوت بوک هایی که برای طراحی و اسکرپ بوک استفاده می شوند معمولاً خالی هستند. نوت‌بوک‌های نوشتن معمولاً نوعی چاپ روی مواد نوشتاری دارند، البته فقط خطوطی برای تراز کردن نوشتار یا تسهیل انواع خاصی از طراحی. نوت‌بوک‌های Inventor دارای شماره صفحه‌هایی هستند که برای پشتیبانی از ادعاهای اولویت‌دار از قبل چاپ شده‌اند.

شاید بتوان آنها را ادبیات خاکستری دانست. بسیاری از نوت بوک ها دارای تزئینات گرافیکی هستند. سازمان دهندگان شخصی می توانند انواع مختلفی از صفحات از پیش چاپ شده داشته باشند.