درب ضد سرقت نئوکلاسیک که افراد زیر 20 سال نمی توانند از آن رد شوند

در خاورمیانه معمولاً روی درب ضد سرقت نئوکلاسیک تردهای مختلفی نصب می شود اما مشتریان چندان به این تنوع اهمیت نمی دهند. این به دلیل عدم اطلاعات دقیق در مورد درب های ضد سرقت است.

همانطور که از نام آن پیداست، یکی از ویژگی های منحصر به فرد درب ضد سرقت نئوکلاسیک سفارشی این است که می توانید درب را بر اساس علاقه و ترجیحات خود مرتب کنید.

انواع درب ضد سرقت نئوکلاسیک ها به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی درب مناسب را برای طراحی دکوراسیون منزل خود انتخاب کنند. مقاله امروز تفاوت بین درب ها و روکش های مختلف ضد سرقت را به شما اطلاع می دهد.

البته بیشترین تفاوت در طراحی این درب ها را می توان به رنگ ها و لایه های آنها نسبت داد که منجر به ایجاد طرح های مختلفی برای این درب های زرهی شد و انواع آن را می توان در دسته های زیر دسته بندی کرد:

1-درب های طرح دار لوکس:

درب ضد سرقت لوکس

این نوع سطوح از ام دی اف 8 یا 10 میلی متری با سطوح راش یا گردویی ساخته می شوند که ویژگی های رنگ آمیزی شده به آن اضافه و چسبانده می شود.

درب

سپس قسمت بالای درب با رنگ پلی اورتان یا پلی استر رنگ می شود که معمولاً درب ضد سرقت است که داخل آن بریدگی هایی وجود دارد.

برای طراحی درب داخل ساختمان می توانید از بین نوع برجسته جانبی و نوع CNC یکی را انتخاب کنید. این روش‌ها برای ساخت ساختمان‌های طراحی کلاسیک که برجسته‌تر و گران‌تر هستند، مناسب هستند.

2- اقدام اقتصادی خوب:

درب ضد سرقت اقتصادی

ابتدا ام دی اف راش یا گردو روکش می شود سپس ام دی اف با طرح های مختلف توسط دستگاه CNC روی ام دی اف اصلی چسبانده می شود و رویه درب ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر روکش می شود.

ضخامت MDF پانل رویه درب معمولاً 8 میلی متر است و طراحی پنل بالای درب داخل ساختمان از نوع CNC انتخاب می شود.