دختری با پارچه مبلی لارامب برای خودش لباس عروس دوخت

پس از سال‌ها سلطه بدون چالش بر بازار، اکنون مبل‌های چرمی جای خود را به مبل‌های پارچه‌ای در دکوراسیون داخلی داده‌اند.

مبل پارچه ای ساخته شده با پارچه مبلی لارامب فضایی زیبا، مدرن و کمتر رسمی را ارائه می دهد. با این حال، در برخی مواقع، پارچه مبل ها پیر می شود، راحت تر کثیف می شود و شایسته تغییر است.

در این مرحله، مطمئناً می توانید یک مبل جدید بخرید، یا تصمیم بگیرید که خودتان با تغییر پارچه، مبل خود را دوباره درست کنید. چه به این دلیل و چه برای تغییر سبک، با یک مبل سفارشی، انتخاب پارچه مهم است.

همه پارچه ها ویژگی های یکسانی ندارند و انتظارات یکسانی را برآورده نمی کنند. به همین دلیل است که قبل از انتخاب باید ویژگی های خاص هر پارچه را در نظر بگیرید.

بنابراین مطالعه انواع مختلف بافت ها ضروری است. پارچه مبل را انتخاب کنید که با تم دکوراسیون سازگار باشد

انتخاب پارچه برای دوخت مجدد مبل کار آسانی نیست، به خصوص با انبوهی از نمونه های موجود در بازار. در حالی که نمی‌توان فهرست کاملی از پارچه‌های مبل تهیه کرد.

پارچه

اما برخی پارچه‌ها هنوز جزو پرکاربردترین پارچه‌ها هستند. دومی معمولاً به دلیل توانایی آنها در انطباق با دکوراسیون سنتی یا مدرن استفاده می شود.

این پارچه ای است که از یک ماده گیاهی به دست می آید که در دنیای دکوراسیون داخلی مورد استقبال قرار می گیرد. بنابراین کتانی این امکان را به شما می دهد که فضای داخلی اتاق نشیمن خود را چه چروکیده یا نه برجسته کنید.

این توانایی چین و چروک است که برای بسیاری از دکوراتورها جذاب است. بنابراین این پارچه برای یک فضای داخلی طبیعی، معاصر، گرم و حتی شیک مناسب است.

علاوه بر این، کتان یک ماده محکم و با مراقبت آسان است. از طرف دیگر، باید از پوشاندن مبل هایی که به طور مرتب در معرض نور خورشید است با این پارچه خودداری کنید زیرا به تغییر رنگ حساس است. بیایید و پارچه های کتان جدید ما را کشف کنید.

یک ماده با منشاء گیاهی، پنبه در انتخاب پارچه ضروری است. چه به عنوان یک جزء ساده در چندین نوع پارچه یا به عنوان تنها ماده یک پارچه  استفاده شود، پنبه با تمام موضوعات دکوراسیون سازگار است. همچنین پنبه را نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد تا پژمرده نشود.